Deeelnemers: Walter, Han, Kenny, Wim en Jos.

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/inde ... event.html
Moderator: RT_Patrick
Dankjewel!BertL schreef:Ik wens jullie heel veel plezier !
Thanks Robin,Robin0341 schreef:Heel erg veel plezier gewenst mannen. Ik hoop volgend jaar met jullie mee te kunnen.
Groet, Robin
claudia schreef:Ja sorry duurde even.........![]()
Heb zelf deze foto 15 min geleden gekregen dus jullie hebben hem ook vers van de pers. :lol:
Weet nu hoe het moet (ben af en toe redelijk blondvandaaar) dus heb al een berichtje gestuurd aan Walter dat er meer foto's mogen volgen.
De rit is alles behalve soepel en makkelijk verlopen maar dat gaan jullie allemaal wel lezen als ze weer thuis zijn.
Tot die tijd wachten op de foto's.
toedels, Claudia & Tim
Super beelden, mooie camera-positie. Echt genieten ook als je meekijkt.Walter schreef:Hierbij mijn videobijdrage van de rit met Han en Wim van afgelopen zondag naar en over de 2760 meter hoge Stelviopas.
Moet bekennen dat ik mijn eigen filmpje inmiddels ook al veel keer gezien heb.Bert M schreef:Mooi film- en rijwerk! Daar heb ik net vanachter mijn bureau eens even heerlijk van genoten! De tegenover mij zittende collega vroeg zich al af wat ik aan het doen was... blijkbaar zat ik automatisch mee te sturen op mijn bureaustoel...![]()
Als je de kans hebt, zeker doen Jenny!jenny54 schreef:Echt een hele mooie film Walter. Prachtige impressie. Wij gaan hem een keer met de auto rijden, want dit nodigt uit.
Op zich viel het me nog reuze mee met de drukte.HansD schreef: Alleen .....wat is het daar DRUK!
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!