Afscheid van mijn R1200RT.

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
janvanharen

Afscheid van mijn R1200RT.

Ongelezen bericht door janvanharen »

Beste RT leden, _004
Afgelopen week heb ik na lang wikken en wegen toch mijn RT ingeruild en een prachtige full option R1200GS Adventure gekocht Big RT Smile.
Het wordt wel ff anders rijden maar de proefrit was als voorbode al een machtige belevenis, maar ik blijf wel de boxermotor trouw.
Ik ben 3 jaar forumlid geweest soms actief en soms wat minder actief maar ik heb wel altijd genoten van de vele tips, de verhalen en alle kenners en niet kenners op het forum, maar aan alles komt een keer een stoppie zo ook aan mijn RTforum tijd, en gaan we gewoon ergens anders weer verder. _001

Rest me jullie allemaal nog veel veilige klilometers en een goede gezondheid toe te wensen, en wie weet ergens onderweg tot ziens. 8-)

Heren forumbeheerders hou het RTforum in de lucht want jullie doen toppie werk voor de rijders. _004

[groet]
Jan van Haren
-1200-
JoJothefirst
2024
2024
Type: R1200RT
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Re: Afscheid van mijn R1200RT.

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Jan, jammer dat je ook besluit het RT-forum te verlaten. Maar goed, je gaat naar het GS-forum zeker? Een goeie keuze, die 1200 GS A _004 Echt een hele mooie fiets. Ik wens je veel plezier en veilige kilometers daarmee

het ga je goed

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
janvanharen

Ongelezen bericht door janvanharen »

JoJo
Bedankt _004
Jan
Jenny54

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Jammer Jan, dat je dit forum gaat verlaten. Hopelijk vindt je op het GS forum ook wat je zoekt. Ik wens je veel rijplezier en mocht je spijt krijgen....... [welkom]

[groet] Jenny
janvanharen schreef:Beste RT leden, _004
Afgelopen week heb ik na lang wikken en wegen toch mijn RT ingeruild en een prachtige full option R1200GS Adventure gekocht Big RT Smile.
Het wordt wel ff anders rijden maar de proefrit was als voorbode al een machtige belevenis, maar ik blijf wel de boxermotor trouw.
Ik ben 3 jaar forumlid geweest soms actief en soms wat minder actief maar ik heb wel altijd genoten van de vele tips, de verhalen en alle kenners en niet kenners op het forum, maar aan alles komt een keer een stoppie zo ook aan mijn RTforum tijd, en gaan we gewoon ergens anders weer verder. _001

Rest me jullie allemaal nog veel veilige klilometers en een goede gezondheid toe te wensen, en wie weet ergens onderweg tot ziens. 8-)

Heren forumbeheerders hou het RTforum in de lucht want jullie doen toppie werk voor de rijders. _004

[groet]
Jan van Haren
-1200-
blackers
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Flevoland

Ongelezen bericht door blackers »

Veel plezier met de nieuwe motor. Ik zag afgelopen vrijdag, toen ik moest wachten op de servicebeurt, bij Van Harten een paar pracht exemplaren staan. Ik dacht nog even aan een proefritje. Gelukkig hoorde ik een klein stemmetje van binnen dat zei: je hebt toch een goede motor?. Leek dat stemmetje nu op de stem van mijn vrouw? Of verbeelde ik me dat nu? Enfin, een volgende keer dan maar. ;)
Nogmaals veel plezier
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Proficiat met je nieuwe motor Jan.
En het GS forum is ook gezellig Big RT Smile

gr, Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”