kennismaking met het forum
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
kennismaking met het forum
Hoi, ik heet Simon 61 jr en rijd al jaren motor. Nu een 1150rt waar ik hele mooie tochten mee heb gemaakt. Spanje Italie, Zwitserland etc. Italie is mijn favoriet de lekkerste koffie en heeeeerlijk eten!!!!!!!!!!!!
Nooit klachten over mijn motor maar de laatste tijd zit ik een zeer negatieve spiraal, abs pomp kapot 1750euro, startmotor laten maken, deze blijkt toch kapot te zijn 225euro etc etc etc.
Ondanks dat vind ik mijn rt toch de fijnste motor die ik ooit gehad heb.
Verder rijd ik vaak alleen en met een maat 1x per week door de Ardennen, een aanrader.
Ik hoop veel van jullie te mogen leren vooral op het gebied van techniek en ook betreffende mijn rijstijl.
Wel allemaal de groeten, Simon
Nooit klachten over mijn motor maar de laatste tijd zit ik een zeer negatieve spiraal, abs pomp kapot 1750euro, startmotor laten maken, deze blijkt toch kapot te zijn 225euro etc etc etc.
Verder rijd ik vaak alleen en met een maat 1x per week door de Ardennen, een aanrader.
Ik hoop veel van jullie te mogen leren vooral op het gebied van techniek en ook betreffende mijn rijstijl.
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: kennismaking met het forum
Simon, van harte welkom op dit forum. jammer dat je af en toe de portemonnee moet trekken om h.e.e.a. te reviseren.
Je geloof in de 1150rt is gelukkig niet tot een nulpunt gedaald: Hoeft ook niet; het blijft een geweldige motor.
Kun je een foto plaatsen ?
Je geloof in de 1150rt is gelukkig niet tot een nulpunt gedaald: Hoeft ook niet; het blijft een geweldige motor.
Kun je een foto plaatsen ?
GrTz
BertL
BertL
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Re: kennismaking met het forum
Hallo Simon,simon schreef:Hoi, ik heet Simon 61 jr en rijd al jaren motor. Nu een 1150rt waar ik hele mooie tochten mee heb gemaakt. Spanje Italie, Zwitserland etc. Italie is mijn favoriet de lekkerste koffie en heeeeerlijk eten!!!!!!!!!!!!
[welkom]
Een echte veel rijder zo te lezen.
We zijn benieuwd naar je verhalen en verslagen.
Hier valt veel te leren, maar wellicht ook van jouw ervaringen.
Veel plezier hier.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!