Mijn eerste motor...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

michiel1126
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Spijkenisse

Mijn eerste motor...

Ongelezen bericht door michiel1126 »

Graag stel ik me even voor op dit mooie forum. Mijn naam is Michiel, 49 jaar, en afkomstig uit Spijkenisse. Ik heb nog geen motor, maar..... over 2 dagen wel! Dan stap ik vol trots op mijn eerste motor, de R1100RT. Heb eind vorig jaar mijn rijbewijs gehaald. Sindsdien veel rondgespeurd op internet en een beetje proefgereden. Op de R1100RT reed ik opvallend gemakkelijk weg. De keus was gauw gemaakt. Stiekem altijd naar de R1100Rt en R1150RT gekeken, maar het voelde altijd als een 'onbereikbare liefde'. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar de eerste van vele kilometers toeren! Ik hoop veel te leren van collega-BMW-bezitters. Ik ben nl. niet thuis op het technische vlak... Hieronder een foto van mijn mooie blauwe RT!
BMW R1100RT 1996
BMW R1100RT 1996
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Mijn eerste motor...

Ongelezen bericht door HansD »

Nou Michiel, dat is een groot probleem. Want als je begint met een R1100RT als je eerste motor, hoe ga je dan verder?
Mijn eerste motor was een Yamaha Rd350 die al snel kapot ging. Toen een Moto Guzzi Hydro Convert en zo langzamerhand naar een BMW K75. Maar ja, als je eerste motor al een BMW is ben je gelijk klaar en is er verder niks om van te dromen.

Maar zonder gekheid, veel plezier met je prachtige motor, veel veilige kilometers en veel plezier hier op het forum!
michiel1126

Dankjewel Hans!
Jenny54

Ongelezen bericht door Jenny54 »

Welkom op dit forum Michiel.
Je zal als je eenmaal begint met een RT altijd blijven dromen. Eerst van een mooie R1150RT en dan volgt vanzelf de R1200RT. Big RT Smile
Ik wens je heel veel mooie en veilige kilometers toe.

[groet] Jenny
michiel1126 schreef:Graag stel ik me even voor op dit mooie forum. Mijn naam is Michiel, 49 jaar, en afkomstig uit Spijkenisse. Ik heb nog geen motor, maar..... over 2 dagen wel! Dan stap ik vol trots op mijn eerste motor, de R1100RT. Heb eind vorig jaar mijn rijbewijs gehaald. Sindsdien veel rondgespeurd op internet en een beetje proefgereden. Op de R1100RT reed ik opvallend gemakkelijk weg. De keus was gauw gemaakt. Stiekem altijd naar de R1100Rt en R1150RT gekeken, maar het voelde altijd als een 'onbereikbare liefde'. Ik kijk dan ook reikhalzend uit naar de eerste van vele kilometers toeren! Ik hoop veel te leren van collega-BMW-bezitters. Ik ben nl. niet thuis op het technische vlak... Hieronder een foto van mijn mooie blauwe RT!
BMWRT1100RT_300.jpg
Edwin1970
Bijz: BOUWJAAR 2000
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Edwin1970 »

Hallo michiel,
Gefeliciteerd met deze mooie blauwe -1100-
Erg mooie kleur in het echt, kan ik uit ervaring zeggen. Veel veilige kilometers. Wellicht komen elkaar nog eens tegen. Rijd bijna dagelijks over de A15 langs Spijkcity.
Groet,
Edwin
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Hallo Michiel,

[welkom]

Mooie kleur die blauwe -1100- _004
Sinus blauw als ik het goed heb.

Ik bespeur op de foto een typeaanduidingsticker van de 75 jubileum editie.
Ik denk dat de vorige eigenaar de originele typeaanduiding voor deze verruild heeft.
De R1100RT 75 jubileumuitvoering kwam in 1998 op de markt en heeft vanwege de speciale versie een speciale kleur (Arktissilber) met een rode of zwarte buddyseat en kniebeschermers.

Heb je vragen gebruik dan eerst even de forum zoekfunctie, maar staat jouw vraag er niet bij, stel ze gerust.
Verder mag je natuurlijk al je (motor)ervaringen met 'ons' delen.

Gefeliciteerd met het behalen van je roze papiertje (tegenwoordig kaartje) en de aanschaf van je RT en veel plezier toegewenst hier op het forum, maar vooral op het zadel.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Michiel

Hij ziet er mooi uit en zeker een mooie start . Veel succes met je nieuwe aanwinst.

Ton _004
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Michiel,

Na wat opstart- en inlogprobleempjes ben je toch online gekomen op het RT-forum .
Bij deze dan ook van harte welkom.
Zo te zien heb je een mooie strakke -1100- gekocht. Wel een hele bijzondere uitvoering, hoor, die ik nog niet eerder heb gezien met die "75" sticker.
Medebeheerder Walter heeft je al in het kort wat forumgebruiken uitlegd en daar wil ik niets aan toevoegen.

Geniet van je RT, het "roze papiertje" en het forum en wellicht zien we elkaar op het treffen RT 2013 . . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Vorie
Type: Ik heb een ander type BMW
Woonplaats of omgeving: Genemuiden

Ongelezen bericht door Vorie »

Hoi Michiel,

welkom hier en heel veel plezier op je aanwinst. mooie kleur ook! je hebt een goede smaak ;-)
groeten, Coen
easy_louis

Ongelezen bericht door easy_louis »

Ziet er inderdaad strak uit!

Veel plezier met je -1100- !

Easy Louis
michiel1126

Walter schreef:Hallo Michiel,

[welkom]

Mooie kleur die blauwe -1100- _004
Sinus blauw als ik het goed heb.

Ik bespeur op de foto een typeaanduidingsticker van de 75 jubileum editie.
Ik denk dat de vorige eigenaar de originele typeaanduiding voor deze verruild heeft.
De R1100RT 75 jubileumuitvoering kwam in 1998 op de markt en heeft vanwege de speciale versie een speciale kleur (Arktissilber) met een rode of zwarte buddyseat en kniebeschermers.

Heb je vragen gebruik dan eerst even de forum zoekfunctie, maar staat jouw vraag er niet bij, stel ze gerust.
Verder mag je natuurlijk al je (motor)ervaringen met 'ons' delen.

Gefeliciteerd met het behalen van je roze papiertje (tegenwoordig kaartje) en de aanschaf van je RT en veel plezier toegewenst hier op het forum, maar vooral op het zadel.
Hallo Walter,

Bedankt voor de info! Enig speurwerk op internet leerde mij inderdaad dat de combinatie blauwe RT 1996 met een jubileumsticker 75 niet bestaat. Ik heb dus een uniek exemplaar te pakken ;). Liever had ik de originele R1100RT aanduiding op de kuip zitten. Zou ik dat ergens kunnen bestellen??
michiel1126

Vorie schreef:Hoi Michiel,

welkom hier en heel veel plezier op je aanwinst. mooie kleur ook! je hebt een goede smaak ;-)
Dankjewel Coen!

Groeten, Michiel
1-handed
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Ongelezen bericht door 1-handed »

Hoi Michiel

Zeker niet slecht voor je eerste motor _004
Welkom RT-forum
michiel1126

1-handed schreef:Hoi Michiel

Zeker niet slecht voor je eerste motor _004
Welkom RT-forum
Hoi Bert,

dankjewel!

Groet, Michiel

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”