voorstellen en een vraag.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

RThans

voorstellen en een vraag.

Ongelezen bericht door RThans »

Hallo Rt forum leden,

Ik ben Hans Kuipers uit Lelystad en mijn RT is een licht blauwe R1100rt uit '96.
Door mijn schoonvader ben ik besmet met het BMW virus.
Na een K100 en een K1100lt rijd hij nu een R1200rt.
Ik had al vaker het forum bezocht voor informatie over allerhande zaken van mijn RT en nu werd het tijd om mij aan te melden.
Ik ga ook meteen maar een vraag stellen: Hoe moet ik mijn schokdempers ontluchten.
Een van de keringen was lek dus heb ik beide schokdempers compleet gedemonteerd en de keeringen vervangen, alleen weet ik niet de juiste procedure voor het ontluchten. Hoe ver moeten de binnen poten ingeschoven worden voordat ik de inbus volledig dicht draai.
Dat zou ik graag te weten willen komen.

Met vriendelijek groet,
Hans
-1100-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: voorstellen en een vraag.

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Hans,
Van harte welkom op het RT-forum.
Natuurlijk kun je hier vragen over je fiets te stellen. Maar ik geef je graag deze tip mee.
Wellicht is dit item al aan de orde geweest en vind je gelijk al een antwoord via de zoekfuctie van het forum.
Wil je een vraag stellen maak ga dan naar het betreffende onderwerp (in dit geval (OVER VERING ENZ) en maak daar een nieuw topic aan. zie: viewforum.php?f=53
Zo blijft het forum overzichtelijk.

veel plezier met je -1100- en het RT-forum
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”