even voorstellen.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

devo

even voorstellen.

Ongelezen bericht door devo »

Ik ben Dennis uit Breda en rijd al zo'n 20 jaar motor. Ik heb verschillende japanse motoren gereden en vanaf vrijdag maak ik de overstap naar een bmw r1150rt twinspark uit 2003 in de favoriete kleur van mijn vriendin, namelijk donker blauw.
Ik heb al erg veel op dit forum over deze motor gelezen en blijf dit nog wel even doen.
Ik hoop dat ik (en mijn vriendin) veel plezier aan de motor gaan beleven en dat ik snel ga wennen aan de motor, want tijdens de proefrit merkte ik toch wel dat deze duitser heel anders rijdt dan mijn vorige jap.
Zodra ik de motor heb ga ik eens een afspraak maken met kenny in Amersfoort om hem ook eens naar de motor te laten kijken en is gelijk weer een leuk ritje.

Groeten,

Dennis.
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: even voorstellen.

Ongelezen bericht door Bert M »

devo schreef: .....Zodra ik de motor heb ga ik eens een afspraak maken met kenny in Amersfoort om hem ook eens naar de motor te laten kijken en is gelijk weer een leuk ritje.

Groeten,

Dennis.
Hoi Dennis,

Allereerst welkom! Verstandig om een afspraak met Kenny te maken voor een aankoopcontrole. Is mij best goed bevallen

Veel fijne en veilige KMS toegewenst!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Dennis,

Welkom als geregistreerd gebruiker van dit forum en gefeliciteerd met de aankoop van de -1150- . Als je heb boxergevoel een beetje door hebt zul je het zeker gaan waarderen en wil je niets anders meer.
Ook voor je vriendin, veel plezier gewenst . . . .

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Edwin1970
Type: R1100RT
Bijz: BOUWJAAR 2000
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door Edwin1970 »

Hallo Dennis,

Welkom op dit forum.
Ik heb ook recent de overstap gemaakt van een Japanner naar BMW, weliswaar geen 1150RT maar een 1100RT.
Moest ook beetje wennen aan het boxer principe, maar geen moment spijt van gehad.

Veel plezier ermee!

Big RT Smile
Groet,
Edwin
devo

Ongelezen bericht door devo »

Bedankt voor de reacties, en ik hoop dat ik snel aan de rt ga wennen want nu ben ik er nog niet echt aan gewend maar verwacht wel dat dit ga komen.

Groet dennis.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”