BAEHR KABEL AANSLUITING PORTOFOON
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: doesburg
BAEHR KABEL AANSLUITING PORTOFOON
Wie kan mij helpen aan een schema of kabel om een portofoon [ wouxun] met een kenwood aansluiting aan te sluiten op een BAEHR ultimate XL.
A welke kabel model is het beste voor het ombouwen.
dit alles voor op een BMW R 1200 RT
alvast bedankt.
A welke kabel model is het beste voor het ombouwen.
dit alles voor op een BMW R 1200 RT
alvast bedankt.
Re: BAEHR KABEL AANSLUITING PORTOFOON
Neem even contact op met de mensen van De Hobbyist in Hunsel. Die weten hier alles van! Eventueel kun je ook terecht bij de CB Shop in Overloon, maar de Hobbyist is de nederlandse importeur...
Re: BAEHR KABEL AANSLUITING PORTOFOON
Voor de Kenwood is er een speciale Y-kabel beschikbaar die direct op 1 van de universele systeemingangen van de Baehr aangesloten kan worden.
De PTT knop blijf je gebruiken op de portofoon, eventueel 1 aan een draadje, waterdicht, etc. (bijv. Baehr PTT-01-01, maar er zijn zeker ook alternatieven!)
Volgens mij zal het AKF-03-02, AKS-03-PT/AKS-03-02 moeten zijn, maar het is zoals Dave het stelt, zeer raadzaam langs te gaan bij de Hobbyist.
Die hebben heel veel ervaring hiermee, en kan je het ook uittesten.
De PTT knop blijf je gebruiken op de portofoon, eventueel 1 aan een draadje, waterdicht, etc. (bijv. Baehr PTT-01-01, maar er zijn zeker ook alternatieven!)
Volgens mij zal het AKF-03-02, AKS-03-PT/AKS-03-02 moeten zijn, maar het is zoals Dave het stelt, zeer raadzaam langs te gaan bij de Hobbyist.
Die hebben heel veel ervaring hiermee, en kan je het ook uittesten.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 4447 Weergaves
-
Laatste bericht door Paul leliveld
-
- 7 Reacties