even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

warmbakkertje

even voorstellen

Ongelezen bericht door warmbakkertje »

Hallo,

Ik ben Gerrit-Jan Rebel en mag van de baas een BMW R1200RT gaan uitzoeken. Ik zal er waarschijnlijk zo'n 35.000 per jaar op de klok gaan zetten. Mijn voorkeur was voor een Moto Guzzi Norge, proefgereden en viel me eigenlijk iets tegen. (ik heb 20 jaar geleden een MG SP1000 II gereden). Nu rijd ik een Suzuki GSX 650 FA voor woon-werk, maar wil iets comfortabelers en van het ketting smeren af. Privé heb ik nog een Suzuki TL1000S. Maar of ik die erbij blijf houden?
Dus toch maar eens een been over de BMW geslagen... Wat een verschil! Na 100 meter en 2 krappe bochtjes was ik overtuigd. Dit gaat hem worden. De offerte ligt bij de baas in de bus en ik moet dus nog even afwachten of het definitief doorgaat, maar nu nog kiezen welke kleur.. Midnight Blue metallic of Fluid Grey metallic. _001 Wie weet waar een paar mooie grote foto's van deze fietsen staan? De BMW site vind ik een verschrikking qua foto's en uitrusting kiezen... :(
Ik zag de foto's van een Ostra kleurige BMW hier op het forum. Laat die meneer eens foto's van de machines maken voor de folder en het internet. Die snapt kleuren enz..

Met vriendelijke groet,

Gerrit-Jan
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Gerrit-Jan!

Doe mij ook zo'n baas... :D . Voor foto's van de diverse kleuren zou ik bij Google gewoon R1200RT intikken en dan 'afbeeldingen'. Lijkt me sterk dat er tussen die ruim 700.000 hits(!) niets voor je bij zit.. ;)
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

GJ, van harte welkom op dit forum ! Ennuh....je baas bakt ze ook bruin: krijg je zomaar een 1200rt als vervoermiddel !
GrTz
BertL
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

[welkom]
Midnight Blue heb ik live mogen aanschouwen bij de dealer en ik moet zeggen dat ik dit een fantastische kleur vind :!:
Maar zoals altijd: smaken verschillen.

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”