Op het forum is deze steun ook eens behandeld maar met zoeken op woord krijg ik het niet gevonden.Het betreft een ruitsteun met extra verstevigingsstuk zodat het geheel wat stijver is. Het is voor een

Groet Jeroen.
Moderator: RT_Patrick
Hoi Jeroen,jaybmw schreef:Wie kan me vertellen hoe ik deze steun op de site van nedplex kan vinden? Ik zoek me gek en kom niet verder dan de accelerator,een ruit en wat ander spul.
Op het forum is deze steun ook eens behandeld maar met zoeken op woord krijg ik het niet gevonden.Het betreft een ruitsteun met extra verstevigingsstuk zodat het geheel wat stijver is. Het is voor eenoverigens !
Groet Jeroen.
Nedplex heeft ook mooie opladers en accu in het programma.jaybmw schreef:Zojuist het schermframe van nedplex gemonteerd,en zonder gereden te hebben voel ik dat het een stuk steviger is dan met het originele 2007 frame.Overigens is het nieuwe onderdeel origineel BMW want het merk en onderdeel nr staan erin! Wel kwam ik er achter met verstellen van de ruit dat ondanks de druppellader de accu (1e accu nog) wat zwakjes leek.Dus nu de keuze gel of agm? Heb een optimate van 10 jaar oud en deze laadt geen agm?![]()
Ga ik in het accu/laders gebeuren opzoeken op het mooie forum!
Nedplex heeft trouwens ook windschermen in een donkere kleur/rookglas.Heel chic !
,Jeroen.
Hoi Willem, zie net je bericht pas. Het is idd niet zo'n spannende job om te doen als je maar gelijkmatig de ruitboutjes aandraaid om barsten van de ruit te voorkomen. Veel plezier ermee,je zult het wel merken dat het steviger is.Willem Rietveld schreef:Bedankt voor de tips. Het support ziet en voelt zeer degelijk aan, er zit geen beweging in.
Ik zal het deze week monteren en dan ga ik het vast merken...
, Willem.
Ik heb er in ieder geval melding van gemaakt in "mijn eigen" ruit-draadje nadat ik hier door iemand anders op gewezen was;Egghead schreef:Heb het hier vaker gelezen, maar kan het zo snel nergens terug vinden: de versteviger is niet compatibel met alle after-market ruiten.
Ja, 1 ruit voor RT's t/m 2009 en 1 ruit voor RT's vanaf 2010 en verder (die ook die aangepaste ruitafdekking hebben).Egghead schreef:Geen idee of Wunderlich meerdere versies van de Marathon heeft gevoerd, met afwijkende bollingen oid? Deze ruit had ik van mijn vorige 2 RT's meegenomen en dateerde uit 2006.
Stelt helemaal niets voor. De vervanging is een fluitje van een cent.blackers schreef:Vandaag ook maar een verstevigde ruitbevestiging besteld. Met de standaardbevestiging kan de ruit gevaarlijk veel bewegen.
Nu maar hopen dat de vervanging niet al te ingewikkeld is.
Vlak mijn 2 linkerhanden niet uitHabeve schreef:Stelt helemaal niets voor. De vervanging is een fluitje van een cent.blackers schreef:Vandaag ook maar een verstevigde ruitbevestiging besteld. Met de standaardbevestiging kan de ruit gevaarlijk veel bewegen.
Twee afdekplaatjes op de ruit demonteren, twee bouten van de ruit uitschroeven, ruit afnemenblackers schreef:Vlak mijn 2 linkerhanden niet uitHabeve schreef:Stelt helemaal niets voor. De vervanging is een fluitje van een cent.blackers schreef:Vandaag ook maar een verstevigde ruitbevestiging besteld. Met de standaardbevestiging kan de ruit gevaarlijk veel bewegen.
Vandaag even goed uitgeprobeerd op de snelweg met wind tegen. Ruit blijft veel strakker. Nuttige aankoop.blackers schreef:De nieuwe ruitbevestiging van Nedplex geplaatst...................inderdaad een fluitje van één cent. Meteen even een goed moment om de ruit ff lekker te reinigen met veel water en een natte theedoek.
Verbazingwekkend is het verschil qua stevigheid tussen het orgineel en de nedplex.
Hoi,dutchmidiman schreef:Olivier doet absoluut zijn best, en dat is bewonderenswaardig.![]()
Ik heb er in ieder geval melding van gemaakt in "mijn eigen" ruit-draadje nadat ik hier door iemand anders op gewezen was;Egghead schreef:Heb het hier vaker gelezen, maar kan het zo snel nergens terug vinden: de versteviger is niet compatibel met alle after-market ruiten.
viewtopic.php?f=36&t=4797&start=30#p56307
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!