scala rider q2 monteren op shubert c3
Moderator: RT_Patrick
scala rider q2 monteren op shubert c3
Hallo,
Heb een scale rider q2 kunnen op de kop tikken MAAR heb een probleempje deze te monteren op mijn Shubert C3 want links zit namelijk het klepje voor het zonnevizier een "beetje" in de weg . Iemand ervaring met de montage ? Hoe monteer je tevens de luidsprekers comfortabel ?
Grtz
rony
Heb een scale rider q2 kunnen op de kop tikken MAAR heb een probleempje deze te monteren op mijn Shubert C3 want links zit namelijk het klepje voor het zonnevizier een "beetje" in de weg . Iemand ervaring met de montage ? Hoe monteer je tevens de luidsprekers comfortabel ?
Grtz
rony
Re: scala rider q2 monteren op shubert c3
Ik heb de Q2 ook op mijn C3 staan en dat lukt net.
Ik heb een klein hoekje gesneden uit de adaptorplaat die je op de helm kleeft. Zodoende kan je de Q2 ver genoeg naar voren schuiven zodat de micro voor je mond komt te staan, terwijl je ook nog het zonnevizier kan bedienen.
De adaptorplaat is iets groter dan de bluetooth module op zich, dus dit lukt net.
De oortjes heb ik gewoon onder bekleding gestoken en vastgekleefd met de velcro plakkers die in de set werden geleverd.
Hier heb je een website met een voorbeeld http://varaderoforumcom.h826747.serverk ... php?p=7201
Ik heb wel geen gat gemaakt in de tochtstrip die rond je nek loopt.
Zodra ik de tijd vind probeer ik hier een foto'tje te posten.
Ik heb een klein hoekje gesneden uit de adaptorplaat die je op de helm kleeft. Zodoende kan je de Q2 ver genoeg naar voren schuiven zodat de micro voor je mond komt te staan, terwijl je ook nog het zonnevizier kan bedienen.
De adaptorplaat is iets groter dan de bluetooth module op zich, dus dit lukt net.
De oortjes heb ik gewoon onder bekleding gestoken en vastgekleefd met de velcro plakkers die in de set werden geleverd.
Hier heb je een website met een voorbeeld http://varaderoforumcom.h826747.serverk ... php?p=7201
Ik heb hem ook zonder problemen in mijn C3 gemonteerd op dezelfde manier als Toine.
Heb de XL versie en de spreekboom kan gewoon tussen de voor en achterkraag door als je hem dichtklapt, heb dus geen gaten gemaakt in de kraag!
Heb de XL versie en de spreekboom kan gewoon tussen de voor en achterkraag door als je hem dichtklapt, heb dus geen gaten gemaakt in de kraag!
ok
Dank voor de reactie , misschien als het eventueel mogelijk is een foto ? Zou me echt stukken verder helpen maar alvast dank voor de reactie !!
Dank voor de reactie , misschien als het eventueel mogelijk is een foto ? Zou me echt stukken verder helpen maar alvast dank voor de reactie !!
Dus die moet ik zoals foto's in bijlage kleven dan ?
Toine schreef:Ik heb de Q2 ook op mijn C3 staan en dat lukt net.
Ik zal morgen een paar foto's maken en ze hier plaatsen.
- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ik heb hem gemonteerd zonder wijzigingen of knippen. Monteer de scala rider zover mogelijk naar voren zodat het module net tegen de bediening van het zonnescherm zit.
Dan is de microfoonboom ook lang genoeg. Na enig proberen heb ik de microfoonboom wel vastgezet met een tie wrapje op het punt waar hij de helm binnen gaat.
Dan is de microfoonboom ook lang genoeg. Na enig proberen heb ik de microfoonboom wel vastgezet met een tie wrapje op het punt waar hij de helm binnen gaat.
Erikh schreef:Ik zal morgen een paar foto's maken en ze hier plaatsen.
Ok dank u voor de moeite !!!
Je kan van Tesa daar perfect dubbelzijdig tape voor kopen, ben even de naam van dat spul kwijt, maar het is zeer sterke dubbelzijdige tape met een flexibel schuimlaagje ertussen dat perfect hecht op oneffen ondergronden.
Ik heb het ff opgezocht: het is Tesa montageband outdoor

Ik heb het ff opgezocht: het is Tesa montageband outdoor

Laatst gewijzigd door Erikh op 01 feb 2012, 15:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Erikh schreef:Je kan van Tesa daar perfect dubbelzijdig tape voor kopen, ben even de naam van dat spul kwijt, maar het is zeer sterke dubbelzijdige tape met een flexibel schuimlaagje ertussen dat perfect hecht op oneffen ondergronden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht