Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Hallo allemaal
Ik ben Pieter Raven woon in Julianadorp en ben 53 jaar.
Mijn A rijbewijs heb ik zo'n 6 jaar geleden behaald en heb op een honda pacific coast uit "89 leren motor rijden om eind december 2011 over te stappen op een bmw r1150rt uit "02, dat dit toch heel anders rijden is maar in combinatie met mijn andere hobby, scheidsrechter handbal samen met mijn koppelmaat ook motorrijder en ex motoragent je moet het toch van iemand leren, zal de nodige kilometers wel gemaakt worden.
Voor verdere kennismaking zie ik jullie wel op het treffen in Nijmegen.
Met vriendelijke groet
Pieter
Ik ben Pieter Raven woon in Julianadorp en ben 53 jaar.
Mijn A rijbewijs heb ik zo'n 6 jaar geleden behaald en heb op een honda pacific coast uit "89 leren motor rijden om eind december 2011 over te stappen op een bmw r1150rt uit "02, dat dit toch heel anders rijden is maar in combinatie met mijn andere hobby, scheidsrechter handbal samen met mijn koppelmaat ook motorrijder en ex motoragent je moet het toch van iemand leren, zal de nodige kilometers wel gemaakt worden.
Voor verdere kennismaking zie ik jullie wel op het treffen in Nijmegen.
Met vriendelijke groet
Pieter
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum en veel veilige kms toegewenst.
Groet Richard
Groet Richard
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Ha die Pieter,
Van harte welkom op dit forum. Heb eens een nachtrit gedaan in Noord-Holland en ben o.a. door jouw woonplaats gekomen.
Leuke omgeving. Veel plezier met toeren !
Van harte welkom op dit forum. Heb eens een nachtrit gedaan in Noord-Holland en ben o.a. door jouw woonplaats gekomen.
Leuke omgeving. Veel plezier met toeren !
GrTz
BertL
BertL
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hoi Pieter,
Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je nieuwe RT, daar zullen wel wat km's bijkomen.
Groeten,
Richard
Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je nieuwe RT, daar zullen wel wat km's bijkomen.
Groeten,
Richard
Hallo pieter blij te lezen dat er nog iemand een r1150rt van 2002 heeft aangeschaft die liggen blijkbaar goed in de markt.
Veel rijplezier
Mars
Veel rijplezier
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Hoi Pieter,
Welkom hier op hte forum. Ben vaak tijdens een tour bij jullie in het dorp geweest. Zo te zien zijn er toch aardig wat beemers rijder uit NH. Misschien kunnen we wel een ritje uitzetten in NH. En voor het treffen kunnen wel al een aardig zwaantje maken naar Nijmegen. Nog veel plezier met je nieuwe beemer.
John
Welkom hier op hte forum. Ben vaak tijdens een tour bij jullie in het dorp geweest. Zo te zien zijn er toch aardig wat beemers rijder uit NH. Misschien kunnen we wel een ritje uitzetten in NH. En voor het treffen kunnen wel al een aardig zwaantje maken naar Nijmegen. Nog veel plezier met je nieuwe beemer.
John
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!