Hier ben ik!
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Hier ben ik!
Beste forumleden, ik stel me nu toch maar even voor, na veel rondgezworven te hebben op dit forum.
Mijn naam is Henk Broekhuijsen, al vier jaar met pre-pensioen, vanuit de politie, dat viel niet mee in het begin teveel vrije tijd.
Als je nog werkt lijkt dit geweldig, eindelijk tijd voor........alles, maar alles kan ook een duit kosten en de hele dag motor rijden of sleutelen werkt ook niet.
Ik woon in Lemsterland en mag graag door het mooie Friesland toeren op mijn 1100RT.
Dit is mijn tweede BMW, na veel aarzeling toch gekocht..........en ik moet zeggen hartstikke tevreden.
Waarom de aarzeling, mijn eerste BMW was een nieuwe R1200CL, liefde op het eerste gezicht, maar wij konden geen vrienden worden, te zwaar, slechte kwaliteit van de onderdelen, met name het chroom, achteraf een volledig mislukte fiets, dus toen maar even geen Duits.
Na verschillende omzwervingen qua motoren en vorig jaar een schuiver op mijn Ducati, tijd voor iets dat bij mijn leeftijd past en nu een gelukkige eigenaar, foto volgt.
Net als mijn voorganger MAD, mag ik graag sleutelen aan mijn autootjes in dit geval Italiaans, Alfa Romeo en mijn huidige restauratie object een Autobianchi Panoramica een hobby van jaren her en waarin ik mijn energie kwijt kan
Ik ben van oordeel na het lezen van veel onderwerpen dat ik me hier zal thuis voelen en hoop sommige van jullie ooit tegen te komen, wherever, groet Henk
Mijn naam is Henk Broekhuijsen, al vier jaar met pre-pensioen, vanuit de politie, dat viel niet mee in het begin teveel vrije tijd.
Als je nog werkt lijkt dit geweldig, eindelijk tijd voor........alles, maar alles kan ook een duit kosten en de hele dag motor rijden of sleutelen werkt ook niet.
Ik woon in Lemsterland en mag graag door het mooie Friesland toeren op mijn 1100RT.
Dit is mijn tweede BMW, na veel aarzeling toch gekocht..........en ik moet zeggen hartstikke tevreden.
Waarom de aarzeling, mijn eerste BMW was een nieuwe R1200CL, liefde op het eerste gezicht, maar wij konden geen vrienden worden, te zwaar, slechte kwaliteit van de onderdelen, met name het chroom, achteraf een volledig mislukte fiets, dus toen maar even geen Duits.
Na verschillende omzwervingen qua motoren en vorig jaar een schuiver op mijn Ducati, tijd voor iets dat bij mijn leeftijd past en nu een gelukkige eigenaar, foto volgt.
Net als mijn voorganger MAD, mag ik graag sleutelen aan mijn autootjes in dit geval Italiaans, Alfa Romeo en mijn huidige restauratie object een Autobianchi Panoramica een hobby van jaren her en waarin ik mijn energie kwijt kan
Ik ben van oordeel na het lezen van veel onderwerpen dat ik me hier zal thuis voelen en hoop sommige van jullie ooit tegen te komen, wherever, groet Henk
Re: Hier ben ik!
Welkom hier Henk !
Van een kant jammer dat zo'n R1200CL je zo slecht bevallen is. Van de andere kant dus mooi dat je nu een RT rijdt
Mooi restauratieklussen heb je onder handen gehad). Veel plezier hier.
Van een kant jammer dat zo'n R1200CL je zo slecht bevallen is. Van de andere kant dus mooi dat je nu een RT rijdt

Mooi restauratieklussen heb je onder handen gehad). Veel plezier hier.
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Ha die Henk,
Van harte welkom hier op dit gezellige forum. Veel plezier op je 1100rt. Toch fijn dat je na wat omzwervingen je motor hebt gevonden !
Van harte welkom hier op dit gezellige forum. Veel plezier op je 1100rt. Toch fijn dat je na wat omzwervingen je motor hebt gevonden !
GrTz
BertL
BertL
Welkom op het forum Henk.
Ik ben ervan overtuigt dat dit een goeie keus is voor je.
Het zijn natuurlijk ook 2 heel verschillende motoren en 1200 CL of een R1100 RT.
Veel plezier ermee.
grt Richard
Ik ben ervan overtuigt dat dit een goeie keus is voor je.
Het zijn natuurlijk ook 2 heel verschillende motoren en 1200 CL of een R1100 RT.
Veel plezier ermee.
grt Richard
Laatst gewijzigd door richard n op 26 dec 2011, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom Henk !
Ook ik ben pas lid, maar heb al veel opgestoken op dit forum !
Woon bij je in de buurt in Steenwijkerwold, en toer ook graag door Friesland.
Veel succes en mooie km's toegewenst.
Dick
Ook ik ben pas lid, maar heb al veel opgestoken op dit forum !
Woon bij je in de buurt in Steenwijkerwold, en toer ook graag door Friesland.
Veel succes en mooie km's toegewenst.
Dick
Heren bedankt voor de vriendelijke woorden, ik hoop hier veel op te steken en mijn RTje nog vele jaren te besturen, de tijd van elke twee jaar een ander moet ik maar eens achter me laten.
groet Henk
groet Henk

Laatst gewijzigd door frostyfrog op 27 dec 2011, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop dat je je draai definitief gevonden hebt.
De BMW is in ieder geval een goeie keuze
Luc
De BMW is in ieder geval een goeie keuze

Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!