Hoi RT-ers

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Blueknight

Hoi RT-ers

Ongelezen bericht door Blueknight »

Even een kort voorstelrondje van mij.
Ik ben een motorrijder die voor zowel zijn werk, vandaar mijn nickname, als prive een deel van zijn leven op de motorfiets heeft doorgebracht.
Ik ben 43 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs en een kleine 35 jaar ben ik ook de bestuurder van een motorfiets.
Heb 17 jaar voor mijn werk op de motorfiets doorgebracht , dus werk en hobby samen kunnen doen.
Waar is dat nog mogelijk!!!
Heb momenteel een -1150- , maar daarvoor ook op de 1100GS en 1150 GS gereden.
Omdat ik schouder problemen kreeg overgestapt naar de -1150- , die mij uit stekend bevalt en waar ik ook vele kilometers op rijdt.
Sinds vier jaar vutter, dus alle tijd om met de tor erop uit te trekken, wat ik dan ook doe.
Vele malen in de Dolemieten en de Pyreneën geweest, dus volop genieten.
Afgelopen jaar 6 weken op de RT door Scandinavië getrokken en aankomend jaar als het mogelijk is weer die kant op.
[groet] en mogelijk tot ziens op een bijeenkomst of rit.
Derk
Laatst gewijzigd door Blueknight op 13 nov 2011, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Erteetje

Re: Hoi RT-ers

Ongelezen bericht door Erteetje »

Hallo Derk

Ik zou bijna jaloers worden. Werk en hobby combineren en nu nadat je dat vele jaren gedaan hebt volop genieten van de VUT (of he het tegenwoordig ook mag heten)
Veel mooi kilometers gewenst en veel plezier iop het forum.

Luc
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Derk!

Al vier jaar met de vut...da's zeker niet verkeerd :D ..Misschien heb je al gezien / gelezen dat je hier zeker niet de enige bent die zijn boterham bij ''blauw" bij elkaar heeft gereden.. ;)
Wellicht tot ziens bij een ritje of misschien wel bij het RT_Treffen ...

[groet]
Berry
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Derk. van harte welkom op dit forum ! Veel plezier in je vrije tijd met en op je motor. "Vut"- ze !
GrTz
BertL
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”