Nieuw lid
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Ben 1964
- Type: R1150RT
- Bijz: Twinspark-zilverkleur
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Emmeloord
Nieuw lid
Hallo, mijn naam is Ben 1964...47 jaar dus en sinds 2 weken trotse eigenaar van een 1150 rt twinspark.
Sinds 1982 rijd ik motor, begonnen op een Honda 250 met oefenvergunning. Daarna nog een Honda gevolgd door een Suzuki en diverse Yamaha`s XT modellen.
Toen de laatste Tenere 660 stuk liep ben ik op een BMW F 650 gestapt, waar ik er 2 van heb gehad.....super machines!! Er was 1 bezwaar, geen comfort voor mijn vrouw.
Dus op zoek naar iets comfortabeler, tja dan kom je al snel op een RT terecht. Na lang zoeken, toch geslaagd.. Weinig KM en Twinspark waren de eisen.
Ik heb erg veel op dit forum zitten loeren, waar ik veel aan heb gehad tijdens mijn zoektocht. Mijn dank hiervoor!!
Groet van Ben.
Sinds 1982 rijd ik motor, begonnen op een Honda 250 met oefenvergunning. Daarna nog een Honda gevolgd door een Suzuki en diverse Yamaha`s XT modellen.
Toen de laatste Tenere 660 stuk liep ben ik op een BMW F 650 gestapt, waar ik er 2 van heb gehad.....super machines!! Er was 1 bezwaar, geen comfort voor mijn vrouw.
Dus op zoek naar iets comfortabeler, tja dan kom je al snel op een RT terecht. Na lang zoeken, toch geslaagd.. Weinig KM en Twinspark waren de eisen.
Ik heb erg veel op dit forum zitten loeren, waar ik veel aan heb gehad tijdens mijn zoektocht. Mijn dank hiervoor!!
Groet van Ben.
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Nieuw lid
Ha die Ben,
Van harte welkom op dit forum en veel plezier van en met je R1150RT. Ik ben zelf in het gelukkige bezit van een grijze. Machtige machines !
Van harte welkom op dit forum en veel plezier van en met je R1150RT. Ik ben zelf in het gelukkige bezit van een grijze. Machtige machines !
GrTz
BertL
BertL
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Hoi Ben,
Van harte gefeliciteerd met je
en welkom op het
. Doe je voordeel met het forum en we zijn uiteraard ook benieuwd naar je ervaringen. Schroom niet en deel ze met ons . . . .
Jos
Van harte gefeliciteerd met je

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Goed bouwjaar 1964
(Tenminste voor de berijder)
Veel plezier op het RT forum.
Luc

Veel plezier op het RT forum.
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!