De afstand wijkt af van de route op de pc en is dus idd opnieuw berekend. Iemand een suggestie?? Of kan ik na bv een paar tellen tijdens de geimp routes berek. al uitschakelen?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Kan wel iets makkelijker zie de instruties van onze vrienden uit Notter.scan schreef:Route herberekenen op je eigen kaartmateriaal is geen garantie dat deze ook werkelijk 1:1 op je systeem komt.
Mijn methode is dat ik de route even in zijn geheel overtrek over de ingeladen route.
De originele route geef ik een andere kleur om een en ander zichtbaar te maken.
Dat is snel en foutloos.
Let er wel bij op dat je ook de waypoints er opnieuw inzet want die willen ook nog wel eens de kwaaie genius uithangen.
Wat ik altijd doe wanneer ik samen rij, dan heeft de voorrijder altijd gelijk. Dan heb je nooit onenigheid.jaybmw schreef:Dank voor de reacties ! Ik ga deze winter het materiaal in orde maken zodat de kaarten het zelfde zijn en een cursus mapsource/basecamp volgen bij motoerit in Oosterhout ! Vrij vaak complete andere instructies dan mijn mede bmw rijdende motorvriend en dit leidt vaak tot ergernis/foutrijden enz omdat we vaak samen op reis gaan of toeren.
Wel fijn als alles hetzelfde is als je weet ik waar staat!
Grtn Jeroen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!