met muziek van the New Cool Collective

[media]LovwMNfKWsQ[/media]
Moderator: RT_Patrick
Hoi Luc,Erteetje schreef:Hoi Marcel
Blijft mooi rijden bij Vijlen door de bossen. Heb je ook nog een kop koffie gedronken bij het Hijgend Hert?![]()
![]()
![]()
Als motorrijder woon je in limburg toch in het walhalla met alle mooie streken binnen handbereik.![]()
![]()
Grtz. Luc
Bert, had ik dat geweten.......BertL schreef:Heb afgelopen zondag een rit met het bmwk-forum gereden in Limburg.
Gestart in Weert en koffiegedronken in het zonnetje in Maastricht. Mooie rit waaraan 32 forumleden aan meededen.
Limburg is inderdaad een mooie provincie om rond te toeren. Ik kom daar graag eens terug.
Iedere provincie heeft zijn charmes, maar het is wel mooi en limburg en je zit nog eens op een steenworp afstand van de Eiffel en de Ardennen. En dat is toch ook mooi meegenomen.BertL schreef:Heb afgelopen zondag een rit met het bmwk-forum gereden in Limburg.
Gestart in Weert en koffiegedronken in het zonnetje in Maastricht. Mooie rit waaraan 32 forumleden aan meededen.
Limburg is inderdaad een mooie provincie om rond te toeren. Ik kom daar graag eens terug.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!