omdat er een nieuwer model wordt aangeschaft . . .
er wordt een ander merk aangeschaft . . . .
of er wordt gestopt met motorrijden.
Er zijn natuurlijk veel meer reden op te noemen.
Moderator: RT_Patrick

maar het blijft bij kijken.
   maar het blijft bij kijken. Bovendien krijg je nooit terug dan dat de motor jouw waard is. Soms mag je ook wel eens tevreden zijn, ik ken mijn motor van voor tot achter en als alles eigenlijk gewoon voldoet waarom dan wegdoen
  Bovendien krijg je nooit terug dan dat de motor jouw waard is. Soms mag je ook wel eens tevreden zijn, ik ken mijn motor van voor tot achter en als alles eigenlijk gewoon voldoet waarom dan wegdoen 
 is vorr mij echt de perfecte motorfiets en heb daarom bevalt prima ingevuld.
 is vorr mij echt de perfecte motorfiets en heb daarom bevalt prima ingevuld. endie beviel ook prima.
 endie beviel ook prima. blijf. Ik vind het zelfs heel jammer dat ik mijn bestaande motor zal terug moeten geven aan de lease maatschappij alleen omdat de lease is afgelopen. Misschien ga ik eens langs met de 200.000 km test uit de M&T...
 blijf. Ik vind het zelfs heel jammer dat ik mijn bestaande motor zal terug moeten geven aan de lease maatschappij alleen omdat de lease is afgelopen. Misschien ga ik eens langs met de 200.000 km test uit de M&T... (enigszins gemodificeerd) en die is qua motorvermogen (ervaar ik als echt veel feller dan mijn
 (enigszins gemodificeerd) en die is qua motorvermogen (ervaar ik als echt veel feller dan mijn   ) is het een beest.
 ) is het een beest. heel erg goed.
 heel erg goed. valt mij positief op qua gewicht van de motor, en aan het comfort (wind-afscherming) moet ik nog verder aan werken.
 valt mij positief op qua gewicht van de motor, en aan het comfort (wind-afscherming) moet ik nog verder aan werken.

is en blijft toch mijn jongensdroom
 is en blijft toch mijn jongensdroom    . Zo'n K1600 GT/GTL zal best op dit moment 'the top of te bill" zijn....en afgezien dat ik 'm niet eens kan betalen...had er voor mij bij wijze van spreke ook gewoon 'Kawasaki of Honda' op kunnen staan..
 . Zo'n K1600 GT/GTL zal best op dit moment 'the top of te bill" zijn....en afgezien dat ik 'm niet eens kan betalen...had er voor mij bij wijze van spreke ook gewoon 'Kawasaki of Honda' op kunnen staan.. 
 ?..Tja....zal technisch wel beter zijn....maar persoonlijk vind ik 'm qua lijnenspel lang niet zo mooi als een 1100 of 1150....maar goed....iedere gek zijn eigen gebrek... :lol:
 ?..Tja....zal technisch wel beter zijn....maar persoonlijk vind ik 'm qua lijnenspel lang niet zo mooi als een 1100 of 1150....maar goed....iedere gek zijn eigen gebrek... :lol: .
. 
  en daar blijf ik voorlopig nog wel op rijden, want:
 en daar blijf ik voorlopig nog wel op rijden, want: )
 )
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) 

. Het gevoel van de 4-cilinder ben ik echter nog nooit helemaal vergeten en dat had ook wel zijn charmes. Maar het uiterlijk van de
 . Het gevoel van de 4-cilinder ben ik echter nog nooit helemaal vergeten en dat had ook wel zijn charmes. Maar het uiterlijk van de   is op dit moment (voor mijn gevoel) nog steeds niet geëvenaard door een andere motor, dus ik blijf eerst nog wel een tijdje op deze fiets rijden
  is op dit moment (voor mijn gevoel) nog steeds niet geëvenaard door een andere motor, dus ik blijf eerst nog wel een tijdje op deze fiets rijden   

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Perry
 Perryperry schreef:Ja hoor ik vind het een fijne fiets, heb wel eens aan andere merken gedacht maar ik weet toch zeker dat ik hier spijt van krijg.
Verder denk ik wel dan ik volgend jaar de nieuwe 1200 aan wil schaffen.
Perry

.......tenzij je een toekomstige klassieker wilt hebben.. want dan houd je gewoon jeRhanRT schreef:perry schreef:Ja hoor ik vind het een fijne fiets, heb wel eens aan andere merken gedacht maar ik weet toch zeker dat ik hier spijt van krijg.
Verder denk ik wel dan ik volgend jaar de nieuwe 1200 aan wil schaffen.
Perry
nou daar ga je geen spijt van krijgen

.....en daar heb je nu een duo intercom en Metallica voor.....siebke schreef:....en zolang mijn eega als duo ook nog eens regelmatig in slaap dommelt.... .

:
:  leden, ieder zijn eigen smaak)
 leden, ieder zijn eigen smaak) …..(schakelen zonder kraken heb ik net onder de knie)
 …..(schakelen zonder kraken heb ik net onder de knie)

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) 

[/quote]
[/quote] !!
 !! dat madammeke Zumo 660 nu niet in mijn oren kan fluisteren welke ôtrit ik moet nemen, maar daarvoor zit ik wel zowat recht in d'r beeld :lol: en dat werkt ook prima.
  dat madammeke Zumo 660 nu niet in mijn oren kan fluisteren welke ôtrit ik moet nemen, maar daarvoor zit ik wel zowat recht in d'r beeld :lol: en dat werkt ook prima.
 )
 ) aan te schaffen. Maar soms kriebelt het wel eens om weer iets geheel anders te hebben . . . . een HD bijvoorbeeld . . . .
 aan te schaffen. Maar soms kriebelt het wel eens om weer iets geheel anders te hebben . . . . een HD bijvoorbeeld . . . .   :lol:
  :lol: is stuk, iets met de zuigers, en ik vernam in de werkplaats dat het te vervangen stuk alleen al 1500 EURO zou gaan kosten zonder werk.  Ik rijd dus zonder ABS verder.  Mocht m'n financiële toestand het toelaten zou ik waarschijnlijk uitkijken om op een nieuwere versie maar nog steeds RT rond te toeren.  Hoewel ik de DUU misschien wel even zou testen mocht de lotto in mijn voordeel beslissen
 is stuk, iets met de zuigers, en ik vernam in de werkplaats dat het te vervangen stuk alleen al 1500 EURO zou gaan kosten zonder werk.  Ik rijd dus zonder ABS verder.  Mocht m'n financiële toestand het toelaten zou ik waarschijnlijk uitkijken om op een nieuwere versie maar nog steeds RT rond te toeren.  Hoewel ik de DUU misschien wel even zou testen mocht de lotto in mijn voordeel beslissen  

blijf ik voorlopig rijden. heb tijdens een beurt van de dealer een 1200 gs meegekregen
 blijf ik voorlopig rijden. heb tijdens een beurt van de dealer een 1200 gs meegekregen  en toen ik mijn eigen
  en toen ik mijn eigen   weer terug kreeg wist ik het zeker. het blijft mijn motor.
 weer terug kreeg wist ik het zeker. het blijft mijn motor. 

gelukkig!
 gelukkig! . Het is mijn eerste BMW en de motor, buiten dat ik hem qua uiterlijk erg mooi vind, (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak) vind ik het een feest erop te rijden. Heerlijke stabiele machine (ook bij hogere snelheden op de snelweg)
 . Het is mijn eerste BMW en de motor, buiten dat ik hem qua uiterlijk erg mooi vind, (maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak) vind ik het een feest erop te rijden. Heerlijke stabiele machine (ook bij hogere snelheden op de snelweg) rijden want hij rijdt
 rijden want hij rijdt   
  bevalt prima. De overstap 3 jaar geleden van de
 bevalt prima. De overstap 3 jaar geleden van de   naar de
 naar de   had, achteraf beschouwd, nog wel achterwege kunnen blijven. De
 had, achteraf beschouwd, nog wel achterwege kunnen blijven. De   was bij inruil technisch en economisch nog lang niet aan vervanging toe. Maar de inruilprijs maakte de overstap wel verantwoord.
 was bij inruil technisch en economisch nog lang niet aan vervanging toe. Maar de inruilprijs maakte de overstap wel verantwoord. bevalt prima zoals gezegd. Net terug van een weekje Vogezen (mooi sturen daar, maar soms erg slechte wegen (vorstschade?)) geeft mij wel het idee dat een aantal aanpassingen nuttig kunnen zijn. Zo moet het stuur hoger en iets dichter bij (na 2 uur rijden ga ik toch wat 'hangen' op het stuur, waardoor de polsen overbelast raken). Het orginele zadel was al vervangen door een Corbin, maar ik wil toch 's een comfortzadel langdurig testen. De Nedplex ruit is goed net als de 2010 ruitbevestiging.
 bevalt prima zoals gezegd. Net terug van een weekje Vogezen (mooi sturen daar, maar soms erg slechte wegen (vorstschade?)) geeft mij wel het idee dat een aantal aanpassingen nuttig kunnen zijn. Zo moet het stuur hoger en iets dichter bij (na 2 uur rijden ga ik toch wat 'hangen' op het stuur, waardoor de polsen overbelast raken). Het orginele zadel was al vervangen door een Corbin, maar ik wil toch 's een comfortzadel langdurig testen. De Nedplex ruit is goed net als de 2010 ruitbevestiging. 
   .
  . 
 .
 .Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!