Yep......Na gisteren vanuit mijn werkhokje in Den Bosch de gehele dag het weer buiten in de gaten te hebben gehouden, was het om 16.55 eindelijk zo ver!

Snel naar huis, motorkleding aan (
"Nee lief, ik ben niet dikker geworden, dat pak is door het lange liggen wat gekrompen....dan doen die motorpakken...wist je dat niet? ) Vlug naar de dealert en terwijl ik mijn RT eigenlijk het liefst zo snel mogelijk de showroom uit wilde rijden, kreeg ik eerst uitgebreid van de baas te horen wat ie allemaal precies aan mijn brommert had gedaan... 8-) vooral het op het oog zo simpel lijkende verversen van de remvloeistof schijnt in de praktijk toch nog wat voeten in de aarde te hebben. Ik heb begrepen dat dan zelfs de tank en wat tupperware er af moet om overal bij te kunnen.....het verversen alleen al stond dan ook voor zo'n slordige €160 op de nota...
Maar goed, na deze uiterst vriendelijke & uitgebreide uitleg stond ik dan toch om 17.30 eindelijk in de buitenlucht.....mijn 'nieuwe' helm op (voor de zekerheid de eerste keer de headset maar niet gebruikt..)...handschoenen aan en dan starten maar!!!!! :) ......Starten maar!!......goed....dat was het knopje om het windscherm te verhogen / verlagen....toch maar weer even naar binnen om 't te vragen??

.....om de dooie dood niet!! Volgens mij was het die kleine ronde rechts bovenop.....ja...... _003 ..waarom slaat ie nu weer af?......choke??...waar zat die ook al weer...gevonden....nog een keer starten...YES!! ...hij doet het.
De eerste 10 minuten deden mij weer denken aan mijn allereerste motorrijles zo'n 30 jaar geleden..

maar ik moet zeggen, het begint al aardig te wennen.. 8). Kheb gisteren zo'n drie kwartier een beetje door Uden en omstreken gereden en zelfs bij thuiskomst bleek mijn inmiddels verbouwde tuinpoort ruimschoots te voldoen

. Toch wilde ik thuis natuurlijk ook mijn recent aangeschafte headset beluisteren....dus heb ik vervolgens nog een minuut of 20 voor joker met mijn helm op in mijn achtertuin gestaan...... Waarom 20 minuten??....omdat ik er pas na 15 minuten prutsen met de radio achter kwam dat mijn Baehr het niet doet als het contact af staat.... :shock: .
Dus Bert...ze staat inderdaad weer in mijn achtertuintje en in gedachten was ik al de gehele Pasen 'on the move'...totdat mijn lieftallige echtgenote mij er aan herinnerde dat er nog zo'n 60m2 aan laminaat netjes gestapeld in de gang staat.....
was ik alweer vergeten....
Nu moet ik alleen nog mijn zadel verwisselen en mijn stuurverhogers monteren en eens kijken wat er allemaal nog meer in mijn bananendoos zit en dan ben ik er helemaal klaar voor..

...zeker na al die reisverhalen en foto's die ik op dit forum inmiddels al gelezen en gezien heb. Helaas...óf gelukkig... kan ik natuurlijk ook zeggen.. val ik nét in die categorie motorrijders die hun spaarzame vrije tijd eerlijk moeten verdelen tussen gezin en hobby en kan ik dus lang niet zoveel rijden als ik eigenlijk graag zou willen....
Maar goed.....laat ik eerst maar eens beginnen met wat kilometers te maken voor het RT treffen...wil straks in Lunteren natuurlijk niet dat jullie al meteen als ik aan kom rijden elkaar aantikken en gniffelen ..
Dat moet die Berrybeer zijn....
Berry