weet er iemand hoe ik dit open kan doen op een manier dat het later ook weer dicht kan ?
alvast bedankt voor jullie advies
grtjes uit het zonnige Belgie

Moderator: RT_Patrick
Maar dan moet eerst het zadel eraf en daarvoor heb je dan weer de sleutels nodig.Paul cr schreef:Als je het kuipdeel demonteert, dan kun je toch ook in het bakje komen ? Of zit daar nog een boutje ? ( bij mij iig niet)
Verrek Hans, daar had ik dan weer niet aan gedacht...HansD schreef:Maar dan moet eerst het zadel eraf en daarvoor heb je dan weer de sleutels nodig.
Jammer Paul, dat zijn twee inbusjes die vanaf de zadelkant losgedraaid moeten worden. Er zitten geen gewone moertjes onder maar carrosseriemoeren die dus niet draaibaar zijn omdat ze zijn opgesloten in het kunststof van het achterspatbord...Paul cr schreef: Maar, om toch even vast te houden aan demonterende mogelijkheden, je kunt ( bij de 1100 althans) toch met 2 schroefjes onder het spatbord de slotbuis losmaken. Dan kun je de buddy wel wat naar achteren/boven bewegen zodat het zadel vrij komt.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!