De definitieve datum is: zondag 16 oktober 2011
De trainingsrit 1 is ongeveer 77 km, is opgebouwd met:
1. eerst informatie
2. eerste deel rijden van 15 minuten middels voorrijden mijnerzijds
3. pauze en evaluatie/informatie
4. tweede deel rijden van 30 minuten middels rijden van mij in wisselende positie
5. pauze, evaluatie, informatie en daarna rijden met uitvoering op zelfstandige basis
6. derde deel rijden van 50 minuten waarbij je na verloop van tijd dezelfde weg gebruikt als in deel 1 waarbij je het geleerde in praktijk kan ervaren.
7. nabespreking
De trainingsrit 2 heeft als verschil op 1, kwadranten rijden en dus een stuk autosnelweg en wij rijden in de route geen gedeeltelijke zelfde weg zoals in route 1.
De opbouw blijft hetzelfde zoals in 1 aangegeven.
De totale tijd van de trainingsrit inclusief pauzes zal 2,5 uur zijn, wat maakt dat ik die dag 2 x een dergelijke trainingsrit kan geven.
Aantal deelnemers per rit is gemaximaliseerd op 5.
Locatie is Apeldoorn/Beekbergen.
Route:
Je rijdt over de A50, komend vanaf het noorden en zuiden neem je afrit 22, daarna rij je de Arnhemseweg op richting Apeldoorn, aan de rechterhand zie je truckerscafe "gebroeders Mendel", de al aangemelde forumleden krijgen morgenavond (donderdag 13 oktober) een mail.
Arnhemseweg 725
7361 TH Beekbergen
Starttijd eerste trainingsrit 11:00 uur, en de tweede trainingsrit 14:00 uur.
Inschrijving per pb aan mij, diegene die al aangegeven hebben mee te willen hebben voorrang maar wel bevestigen s.v.p.
Voor alle duidelijkheid; er zijn geen kosten verbonden aan deze trainingsritten!
met vriendelijke groet,
RhanRT
Beeldimpressie van onze trainingsrit. Helaas zijn de opnames van het quadrantrijden niet gelukt.
Opname Jos. Beeldmontage Han