Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Hallo,
Ik ben Rens en woon in Amersfoort. Ik rijd al zo'n 40 jaar BMW. Eerst een R50S met Glazer kuip, daarna een R75/5 met Avon kuip. Toen even niets (kleine kinderen vergen veel vrije tijd) Daarna een R80RT (eindelijk een echte RT) die ik meer als 10 jaar had. Nu sinds een jaar een naked bike. Een R1150R. Een pekelfiets die ik geheel restaureerde.
Via dit RT forum kwam ik bij Kenny Simon terecht en door hem heb ik mij nu geregistreerd. Volgens hem is de R het nauwst verwant aan de RT. Vandaar. Hij controleerde mijn herbouwde fiets en zorgde voor veiligheid en een perfecte afstelling.
Groeten
Ik ben Rens en woon in Amersfoort. Ik rijd al zo'n 40 jaar BMW. Eerst een R50S met Glazer kuip, daarna een R75/5 met Avon kuip. Toen even niets (kleine kinderen vergen veel vrije tijd) Daarna een R80RT (eindelijk een echte RT) die ik meer als 10 jaar had. Nu sinds een jaar een naked bike. Een R1150R. Een pekelfiets die ik geheel restaureerde.
Via dit RT forum kwam ik bij Kenny Simon terecht en door hem heb ik mij nu geregistreerd. Volgens hem is de R het nauwst verwant aan de RT. Vandaar. Hij controleerde mijn herbouwde fiets en zorgde voor veiligheid en een perfecte afstelling.
Groeten
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Hallo Rens,
Welkom op het
. Met 40 jaren motorervaring kunnen we elkaar de hand schudden want ik haalde in 1971 m'n A rijbewijs en de tweede fiets was natuurlijk een BMW . . . .
Wat leuk zeg, zo'n restauratieproject. Laat je em eens zien in SHOWEN DIE R1100RT?
Veel plezier met je
en het
Jos
Welkom op het

Wat leuk zeg, zo'n restauratieproject. Laat je em eens zien in SHOWEN DIE R1100RT?
Veel plezier met je

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- BertL
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: K1200GT/2008
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Ommen
Re: Even voorstellen
Als limburger vind ik het bijna jammer dat ik niet in de buurt woon van amersfoort. Misschien wordt het tijd om de legendarische Kenny eens op te zoeken. Die naam kom ik hier wel heeeeeeeeeeeeel erg veel tegen.
Het kost vanuit Zuid Limburg erg veel tijd om voor een beurtje naar Amersfoort te rijden.
Misschien moet ik toch maar eens gaan overwegen te emigreren naar het noorden
Maar dan zijn de eiffel en de ardennen weer te ver weg. Wat een dilemma's
Veel plezier hier op het forum.
Luc
Het kost vanuit Zuid Limburg erg veel tijd om voor een beurtje naar Amersfoort te rijden.
Misschien moet ik toch maar eens gaan overwegen te emigreren naar het noorden

Maar dan zijn de eiffel en de ardennen weer te ver weg. Wat een dilemma's

Veel plezier hier op het forum.
Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!