Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Eindelijk mij ingeschreven op dit forum!
Heb deze week een R1150RT uit 2001 aangeschaft [natuurlijk zilverkleurig] en hoop veel te leren van de BMW-rijders van het eerste uur.
Ik rij al motor sinds 1962 toen ik op 17-jarige leeftijd een Matchless G80 had aangeschaft, een 500 cc eenpitter.
Na een aantal Engelse motorfietsen te hebben gereden oa. een Triumpf Thunderbird, Royal Enfield, BSA Gold Star enz. heb ik periodes gehad van een tijd geen motor maar een auto,
een auto en een motor, afhankelijk van de gezins-situatie.
Maar altijd bleef het motorrijden aan mij trekken en het aantal merken en types is niet op te noemen, van Harley`s, weer een Triumpf tot Honda Supermagna.
Ook BMW bleef niet onopgemerkt bij mij, achtereenvolgend de volgende modellen: R1200C en in mijn ogen de mooiste, een R1200C-Independent.
En nu dan een RT, geweldig hoe deze fiets rijdt, zeker voor iemand van mijn leeftijd die lekker wil touren en comfort belangrijker vindt dan snelheid!
Ik ben heel blij met dit forum en zal zeker alles blijven volgen wat "ons" motortype betreft.
Heb deze week een R1150RT uit 2001 aangeschaft [natuurlijk zilverkleurig] en hoop veel te leren van de BMW-rijders van het eerste uur.
Ik rij al motor sinds 1962 toen ik op 17-jarige leeftijd een Matchless G80 had aangeschaft, een 500 cc eenpitter.
Na een aantal Engelse motorfietsen te hebben gereden oa. een Triumpf Thunderbird, Royal Enfield, BSA Gold Star enz. heb ik periodes gehad van een tijd geen motor maar een auto,
een auto en een motor, afhankelijk van de gezins-situatie.
Maar altijd bleef het motorrijden aan mij trekken en het aantal merken en types is niet op te noemen, van Harley`s, weer een Triumpf tot Honda Supermagna.
Ook BMW bleef niet onopgemerkt bij mij, achtereenvolgend de volgende modellen: R1200C en in mijn ogen de mooiste, een R1200C-Independent.
En nu dan een RT, geweldig hoe deze fiets rijdt, zeker voor iemand van mijn leeftijd die lekker wil touren en comfort belangrijker vindt dan snelheid!
Ik ben heel blij met dit forum en zal zeker alles blijven volgen wat "ons" motortype betreft.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Dag Searcher,
Welkom op het
en natuurlijk gefeliciteerd met je
. Een prima fiets met veel comfort . . .
Jos
Welkom op het

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hoi Searcher,
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je RT.
Richard
Welkom op dit gezellige forum en heel veel plezier met je RT.
Richard
- Berrybeer
- 2023
- Type: R1150RT
- Bijz: met alles d'rop & d'ran..
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Uden
[welkom] Searcher
Altijd leuk om een lid te mogen begroeten met 't juiste type en de juiste kleur... :lol: :lol:
Misschien een idee om je nick-name te wijzigen in "Found-it"?..
Altijd leuk om een lid te mogen begroeten met 't juiste type en de juiste kleur... :lol: :lol:
Misschien een idee om je nick-name te wijzigen in "Found-it"?..

Type of kleur?? Wat maakt het uit..........zolang het maar eindigt op RT
Luc

Luc
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!