Installatie mapsource

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
PaulRT

Installatie mapsource

Ongelezen bericht door PaulRT »

Hallo Forumleden

Na een crash van mijn laptop kan ik op geen enkele mogelijkheid mapsource installeren op mijn laptop. Foutmelding met de volgende tekst

Foutinformatie:
App: MapSource
At: 3-10-2011 20:37:18 (UTC)
Processor: x86, Processor Level: 6, Processors:4, Model: 37 Stepping: 5, RAM: 3977712
GLO_SMARTPTR.HPP-105-6.16.3.0

Products Installed:
Name: City Navigator Europe NT v9 (GRMN)
Id: 12910593
Version: 9.0
Type: Standard
Name: City Navigator Europe NT 2011.4 (GRMN)
Id: 154992641
Version: 14.40
Type: Standard

Attached File: MiniDump

Uiteraard gaat dit om een legale en geregistreerde versie met een livetime update

gr PaulRT
mhovens
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

Re: Installatie mapsource

Ongelezen bericht door mhovens »

Paul,

Ik weet niet wat deze foutmelding is. Heb je op je laptop opnieuw win7 geïnstalleerd of heb je de installatie hersteld? Als je hebt hersteld kun je het beste alle entries van garmin uit de registery verwijderen. Als je niet weet wat de registry is dan kun je beter basecamp installeren
Ik zou trouwens gelijk overstappen op basecamp omdat garmin heeft aangegeven te stoppen met mapsource.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik adviseer ook BaseCamp ;) , maar terug naar je probleem;

Als je de setup draait van je DVD, kies met de rechter muisknop "Run as Administrator".
Windows 7 heeft wat "onhebbelijkheden" waarmee Micro$oft denkt het een veiligere operating systeem te kunnen maken. (not!)

Daarnaast, als je zoekt via G00gle, vindt je vele meldingen van mensen met problemen van MapSource op een Windows 7 64-bit machine.

Zoek anders de oudste DVD met MapSource die je hebt, en installeer die eens.
Daarna wel de meest recente versie van MapSource downloaden van Garmin's website;
http://www8.garmin.com/support/mappingsw.jsp
leo442
Type: R1200RT
Bijz: thundergrey-metallic 2010.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: ZO Brabant

Ongelezen bericht door leo442 »

Met de laatste tip van Dutchmidiman heb ik Mapsource ook weer werkende gekregen op mijn nieuwe computer met windows 7 64 bit.

Gr. Leo.
RHarryRT

Ongelezen bericht door RHarryRT »

Hoi Paul,

Heb je het probleem al opgelost,toen we hem de eerste keer installeerde hadden we dat ook weet je nog?

Gewoon over nieuw doen en tijdens installatie niet met pc werken maar rustig laten lopen.

Groet Harry -1200-

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”