Navigatie op Iphone
Moderator: RT_Patrick
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Navigatie op Iphone
Afgelopen week heb ik mezelf een Iphone 4 kado gedaan.
Leuk speelgoed!
Wie weet kan ik hem ook als motornavigatie gaan gebruiken...
Is er iemand die de Iphone gebruikt voor navigatie op de motor waarin je ook routes kunt aanmaken?
zo ja, welke App moet ik dan downloaden...
(eerst nog even wachten tot er een untethered jailbreak beschikbaar is voor de 4.3.5 firmwareversie)
Ervaringen en adviezen zijn welkom
Leuk speelgoed!
Wie weet kan ik hem ook als motornavigatie gaan gebruiken...
Is er iemand die de Iphone gebruikt voor navigatie op de motor waarin je ook routes kunt aanmaken?
(eerst nog even wachten tot er een untethered jailbreak beschikbaar is voor de 4.3.5 firmwareversie)
Ervaringen en adviezen zijn welkom
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Navigatie op Iphone
Informatieve website met dito forum. Wellicht wordt je daar wijzer . . . .
http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/navigatie/
http://www.iphoneclub.nl/iphone-faq/navigatie/
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Proficiat met de telefoon, leuk speelgoed inderdaad.
Kijk ook even op ons eigen forum: viewtopic.php?f=40&t=4375 (of wellicht staat daar nog onvoldoende informatie).
Kijk ook even op ons eigen forum: viewtopic.php?f=40&t=4375 (of wellicht staat daar nog onvoldoende informatie).
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Naar mijn zin nog wat weinig info over software....Dave schreef:Proficiat met de telefoon, leuk speelgoed inderdaad.
Wil buiten navigeeren natuurlijk nog veel meer uit dit speeltje halen...
Alles stap voor stap..
ben me inmiddels flink aan het verdiepen in het wereldje van Iphone....
Maar voor mij nog veel abracadabra... eerst maar eens wachten op de gouden tip om hem te jailbraken
Dus Dave, als je nog zin hebt in een projectje!?
Walter

Nee hoor, de mijne (3GS) draait gewoon officieel op iOS, zonder jailbreak. Ook dan is er genoeg op dat ding te krijgen en apps zijn niet altijd duur. Bovendien gebruik ik het niet als speeltje maar echt functioneel. Dus dat beperkt de fun-behoefte ook behoorlijk. Mijn abo loopt binnenkort af en ik denk er ook serieus over om een ander soort telefoon te pakken (eentje om te bellen) met een iPad ernaast. Ook weer afhankelijk van de levering van een werk-laptop.
Kortom, komende tijd wordt weer een aanslag op budgetten en dergelijke, veel rekenwerk voor de boeg (vergelijkend warenonderzoek).
Maar als je vragen hebt mag je ze natuurlijk stellen, dat is geen enkel probleem!
Groet,
Dave
Walter, vraag a.s. zondag maar even aan Harry, die heeft heel veel gratis apps.
Dit kan met Sygic. Je hoeft niet je telefoon te jailbraken. Tis een kwestie van de route door twee converters fietsen en dan met iphone explorer op je telefoon parkeren. Surf naar deze draadWalter schreef: Is er iemand die de Iphone gebruikt voor navigatie op de motor waarin je ook routes kunt aanmaken?
http://feedback.sygic.com/forums/66327- ... ?ref=title
In de post van mr gado staan de stappen uitgelegd.
Ik heb afgelopen weekend nog een prachtig rondje bij Frankfurt gereden geheel met de iPhone. Ik heb in mijn 'handschoenenkastje' een externe batterij om de iphone te voeden. Werkt top, met een goede externe batterij kun je een dag rijden is mijn ervaring.
Ik kwam er bij toeval achter dat het scherm ook met handschoenen (ik heb niet al te dikke leren handschoenen) te bedienen is.
Gezien mijn aanschaf van een K1600GTL heb ik een Ram-mount voor iphone 4 te koop. Bestaat uit: RAM-B-201U, RAM-B-238U en RAM-HOL-AP3U
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2822 Weergaves
-
Laatste bericht door Lupo R
-
- 4 Reacties
- 2455 Weergaves
-
Laatste bericht door Brabo-driver
-
-
Nieuw bericht IOS iPhone bluetooth communicatie met navigatie pfft..
door fransgabler » » in Over: GPS en navigatie - 3 Reacties
- 3142 Weergaves
-
Laatste bericht door fransgabler
-