mvg
pierre
Moderator: RT_Patrick
pjoter schreef:Hoi, ik ben sinds een half jaar in het bezit van R1100RT. Hij rijdt fantastisch, alleen bij het terugschakelen wil hij nog wel eens knallen. Nu lees ik van alles over afstellen/syncroniseren. Graag zou ik dat zelf willen proberen, maar heb er een beetje een hard hoofd in om er zo maar aan te beginnen. Is er misschien iemand, die mij dit kan laten zien hoe dit in zijn werk gaat.
mvg
pierre
Pierre,pjoter schreef:Hoi, ik ben sinds een half jaar in het bezit van R1100RT. Hij rijdt fantastisch, alleen bij het terugschakelen wil hij nog wel eens knallen. Nu lees ik van alles over afstellen/syncroniseren. Graag zou ik dat zelf willen proberen, maar heb er een beetje een hard hoofd in om er zo maar aan te beginnen. Is er misschien iemand, die mij dit kan laten zien hoe dit in zijn werk gaat.
mvg
pierre
En er moeten een paar goeie bougies inzitten,liefst dus een paar nieuwe bougies.Ton1959 schreef:Voor je echter gaat synchroniseren is het wel wijs om de kleppen te stellen( of laten stellen) .
Ton
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!