Nieuw op het forum

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jeroen.vanschaik
Type: R1100RT
Bijz: 1999'er
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Schijndel

Nieuw op het forum

Ongelezen bericht door jeroen.vanschaik »

Beste Forumleden,

Ik ben nieuw op het forum, en stel me bij deze even voor. Ik ben een motorrijder uit het zuiden des lands, nl. Schijndel. Dagelijks zit ik op de motor op weg naar en van m'n werk. Ook van een flinke toertocht ben ik niet vies zal ik maar zeggen. Samen met motormaat Jan maken we genoeg kilometers naar de Eifel, Alpen, Dolomieten, Ardennen en in het binnenland.... etc.

Even geleden heb ik mijn 26jaar oude K100RT verkocht, en vanaf komende vrijdag (16 sept) mag ik mij de trotse eigenaar van een R1100RT (99'er) gaan noemen :D
Afbeelding
Ik verheug me erop kilometers te gaan vreten met m'n nieuwe aanstaande. Het is even wennen aan de twin, aangezien ik altijd 4-cilinders gereden heb (fz750, k100rt, gsxr1100w). Echter de proefrit was zeer veel belovend. 'T viel me meteen op dat de R1100RT strak door de bocht te sturen was. De verhalen die ik over dit type heb gelezen en gehoord onderbouwde dus mijn eerste ervaring (soort ontmaagding in zekere zin...) op de R. Enfin, afgelopen zaterdag is de deal gesloten, en nu is het een 'lange' week wachten voordat ik haar kan gaan halen.....

Zeker voor woonwerkverkeer heb ik altijd met de K100 gereden. Dit is niet zonder slag of stoot verlopen, aangezien ik door de tijd heen veel heb moeten sleutelen om de K aan de gang te houden. Vorige zomer heb ik de K gedeeltelijk gerestaureerd (ander blok met minder km's, frame gespoten, alle rubberslangen/delen vervangen, koppeling vernieuwd, etc etc.. Daarbij heb ik dankbaar gebruik gemaakt van o.a. het forum van Bert Meijerink (http://www.bmwk.nl).
Ondanks de tijd die ik erin heb gestoken, heb ik de motor deze zomer verkocht met als doel opzoek te gaan naar een moderner apparaat ('t liefts BMW), met de nieuwe aanwinst als resultaat.

Nog even dit: Motorrijden is een virus waar je levenslang besmet mee bent (of je ernu aan toegeeft of niet). Komt er ooit een antibioticum, dan komt 't op de lijst van verboden middelen wat mij betreft 8-)

Tot ziens op het forum en [groet],
Jeroen

P.S. Ik heb inmiddels een foto gepost van de nieuwe aanwinst:
viewtopic.php?f=14&t=4632
Wie zijn billen brand ..
moet blij zijn dat hij
niet andersom stond!?
Ton1959

Re: Nieuw op het forum

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Jeroen
Het is maar goed dat het motorvirus lang blijft werken ik heb het ook al jaren en ben er best gelukkig mee. Je hebt een ieder geval een BMW van een goed bouwjaar Big RT Smile . Veel plezier op het forum hier.

Ton _004
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Jeroen,

Welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van die schitterd mooie (ja, foto even bekenen) -1100- .
De tweepitter zal wellicht even moeten wennen maar je zult het karakter zeker gaan waarderen.

Veel plezier van je RT en het forum . . . . _004
[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
jeroen.vanschaik
Type: R1100RT
Bijz: 1999'er
Woonplaats of omgeving: Schijndel

Ongelezen bericht door jeroen.vanschaik »

Ton1959 schreef:Hoi Jeroen
Het is maar goed dat het motorvirus lang blijft werken ik heb het ook al jaren en ben er best gelukkig mee. Je hebt een ieder geval een BMW van een goed bouwjaar Big RT Smile . Veel plezier op het forum hier.

Ton _004
Ha Ton,

Ik ben blij te horen dat 't bouwjaar goed is. Ik heb getwijfeld om een 97'er te kopen met meer kilometers op de teller, maar ben toch gezwicht voor de 99'er.

Leuk dat jullie zo snel reageren op de berichten :)

groeten,
Jeroen
Wie zijn billen brand ..
moet blij zijn dat hij
niet andersom stond!?
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

[welkom] Jeroen!

ennuh.....moooie brommert krijg je.. _004
Berrybeer
2023
2023
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

jeroen.vanschaik schreef: .....en vanaf komende vrijdag (16 sept) mag ik mij de trotse eigenaar van een R1100RT (99'er) gaan noemen :D
Afbeelding
En?...vertel...vertel... :D
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Zijn verhaal gaat hier verder >>
viewtopic.php?f=14&t=4632

Berrybeer schreef:
jeroen.vanschaik schreef: .....en vanaf komende vrijdag (16 sept) mag ik mij de trotse eigenaar van een R1100RT (99'er) gaan noemen :D
Afbeelding
En?...vertel...vertel... :D
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”