Ik ben nieuw op het forum, en stel me bij deze even voor. Ik ben een motorrijder uit het zuiden des lands, nl. Schijndel. Dagelijks zit ik op de motor op weg naar en van m'n werk. Ook van een flinke toertocht ben ik niet vies zal ik maar zeggen. Samen met motormaat Jan maken we genoeg kilometers naar de Eifel, Alpen, Dolomieten, Ardennen en in het binnenland.... etc.
Even geleden heb ik mijn 26jaar oude K100RT verkocht, en vanaf komende vrijdag (16 sept) mag ik mij de trotse eigenaar van een R1100RT (99'er) gaan noemen

Zeker voor woonwerkverkeer heb ik altijd met de K100 gereden. Dit is niet zonder slag of stoot verlopen, aangezien ik door de tijd heen veel heb moeten sleutelen om de K aan de gang te houden. Vorige zomer heb ik de K gedeeltelijk gerestaureerd (ander blok met minder km's, frame gespoten, alle rubberslangen/delen vervangen, koppeling vernieuwd, etc etc.. Daarbij heb ik dankbaar gebruik gemaakt van o.a. het forum van Bert Meijerink (http://www.bmwk.nl).
Ondanks de tijd die ik erin heb gestoken, heb ik de motor deze zomer verkocht met als doel opzoek te gaan naar een moderner apparaat ('t liefts BMW), met de nieuwe aanwinst als resultaat.
Nog even dit: Motorrijden is een virus waar je levenslang besmet mee bent (of je ernu aan toegeeft of niet). Komt er ooit een antibioticum, dan komt 't op de lijst van verboden middelen wat mij betreft 8-)
Tot ziens op het forum en
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Jeroen
P.S. Ik heb inmiddels een foto gepost van de nieuwe aanwinst:
viewtopic.php?f=14&t=4632