Alvast bedankt
Remco63
Moderator: RT_Patrick
Waar baseer je dit op? Of is het slechts een vermoeden?Remco63 schreef: Naar het er naar uitziet heeft de motor meer gelopen dan Waarvoor ze aan mij verkocht is.
Alvast bedankt
Remco63
Of zijn vermoedens blijken achteraf niet juist te zijn...beemerrichard schreef:Ik ben ook wel benieuwd.
Maar ik denk dat hij er nog niet uit is met zijn dealer.
Ik heb exact het zelfde "probleem". Alles werkt normaal behalve de km teller. Vind het alleen vervelend met het bijhouden waneer ze een beurt moet, ik doe dit op gevoelBeamietoo schreef:Nooit een klokje meegemaakt waarbij alleen de kilometer teller niet werkt ! Dag teller die niet met de knop kon resetten of snelheid meter niet werkt wel. Hier is niet veel aan de hand.
Er is volgens mij met deze een geurtje in de lucht
Waarom wissel je de kilometer teller dan niet om met een tweedehands of nieuwe?mhovens schreef:Ik heb exact het zelfde "probleem". Alles werkt normaal behalve de km teller. Vind het alleen vervelend met het bijhouden waneer ze een beurt moet, ik doe dit op gevoelBeamietoo schreef:Nooit een klokje meegemaakt waarbij alleen de kilometer teller niet werkt ! Dag teller die niet met de knop kon resetten of snelheid meter niet werkt wel. Hier is niet veel aan de hand.
Er is volgens mij met deze een geurtje in de lucht
Remco63 schreef:Heren,
Gezien de vele reacties zal ik jullie nog even bijpraten over de zaak Kilometerteller. Aangezien de dealer, motoport Heerenveen failliet is gegaan (ligt niet aan mijn motorverhaal :lol: ) zijn de garantie's overgenomen door motoport Leek. Deze reageren met de mededeling dat de teller gerepareerd kan worden maar gaan niet in op de vraag hoeveel de motor daadwerkelijk heeft gelopen. Schiet ik niet erg mee op. Aangezien dealer en ik er niet uit komen heb ik de Bovag gevraagd om in deze te bemiddelen. De Bovag wist mij echter te vertellen dat motoport niet is aangesloten bij de Bovag, ondanks het feit dat daar wel in hun website en facturen melding van wordt gemaakt. Vreemd verhaal. Ik heb ondertussen mijn rechtsbijstand aan het werk gezet en zal jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Groeten,
Remco63
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!