Kriskras Schermer
Moderator: RT_Patrick
- mhovens
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Almere
- Contacteer:
Kriskras Schermer
Zaterdag een route van de ANWB reiswijzer gedownload en op m'n navigatie geladen. Het is de Kriskras route Schermer. Ik heb hem samen met zwager gereden. We hebben ons goed vermaakt, de route was wel aardig. Maar ik denk dat het meer iets voor oldtimers is, zeker 80% is 60 Km gebied af gewisseld met 30 km dorpjes.
[media]led-W_EOHsw&hd=1[/media]
[media]led-W_EOHsw&hd=1[/media]
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Kriskras Schermer
Mooie opname met de Poseidon, Marcel. Noord-Holland is toch wel erg mooi he?
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- mhovens
- Contacteer:
Ha Jos,Jos WRSM schreef:Mooie opname met de Poseidon, Marcel. Noord-Holland is toch wel erg mooi he?
Nee het is een ander ding, deze http://www.chinavasion.com/sports-actio ... /cvsadc39/. Ja Noord-Holland is mooi. Ik vond het jammer dat het overgrote deel 60 Km gebied is, ik ben niet van het hard rijden maar ook niet van over de weg sukkelen.
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
Wat bedoel je met oldtimers. Toch niet de leeftijd van de motorrijders. :roll:
ik vind toch de camera op de helm gemonteerd een onrustig beeld geven. Ik zie liever een vaste opstelling op de motor.
ik vind toch de camera op de helm gemonteerd een onrustig beeld geven. Ik zie liever een vaste opstelling op de motor.
staat iets te hoog gemonteerdik vind toch de camera op de helm gemonteerd een onrustig beeld geven

- mhovens
- Contacteer:
Hij stond inderdaad iets te hoog. Voor beide posities helm en vaste opstelling is iets te zeggen. Ik zou ze het liefst alle twee hebben en dan kunnen snijden wat het leukst is. Misschien doe ik dat nog wel een keer. Hoewel door het kijken het beeld wat onrustig wordt is het beeld wel stabiel. Ik heb ook een steun voor op de motor gemaakt maar ik merk dat trillingen toch worden doorgegeven aan de camera waardoor je vaker een soort golfbeweging door je film ziet. Deze golfbeweging wordt vaak aangeduid met "woble". Daarvoor door mij gekozen voor de opstelling op de helm. Ik heb overigens ook een mooie film gemaakt van een driedaagse toertocht met een groep van dertig motoren en op deze was de camera positie wel goed. Maar omdat hier beelden van de deelnemers op staan kan ik deze helaas niet zonder toestemming van iedereen op youtube plaatsen.
- mhovens
- Contacteer:
Tja leeftijd motoren of rijders, als ICTer zou ik zeggen dat er statistisch gezien vaak een lineare samenhang is :lol:wil51 schreef:Wat bedoel je met oldtimers. Toch niet de leeftijd van de motorrijders. :roll:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 4495 Weergaves
-
Laatste bericht door Adam
-
- 0 Reacties