Sinds 25 juni ben ik in het bezit als 2e eigenaar, van een zeer fraaie zilveren 1150 RT Twinspark uit 2003 met drie zwarte BMW koffers. Een plaatje om te zien en gekocht bij motorzaak Jos Engbers uit Tubbergen. Moest er wel ver voor rijden, maar zeer de moeite waard. Mijn BMW had slechts 10.500 km gereden en ziet er gewoon helemaal nieuw uit! Ik ben er dan ook erg blij mee.

Na meer dan 10 jaar op een Honda shopper te hebben gereden is het echt een wereld van verschil. Ik moet wel een ander motorpak kopen, want in de kuip en achter het scherm is het een stuk warmer dan ik was gewend.
Deze motor besturen geeft mij een heerlijk gevoel, had er al veel over gehoord, maar de eigen beleving is toch kikken

Heb de 1e 1000 km er al op zitten; ik gebruik de motor niet voor woonwerkverkeer, maar ben er toch al een keer mee naar mijn werk gereden.
Heb al even op het forum gekeken om een TomTom auto navigatie GO LIVE (had ik nog liggen) te monteren, maar dan ben ik nog niet uit. Wie heeft er een goede tip voor mij

Veel voorzichtige kilometers allemaal en wellicht tot ziens!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)