Bedrijf bekend?

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Brommertje114

Bedrijf bekend?

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

Eigenlijk hoort 't hier niet thuis want 't heeft betrekking op een Y Oia a maar ja, m'n zoon rijdt op zo'n ding, hij heeft 'n probleem en dan probeer je 'm als vader toch een beetje te helpen... :oops:
Hij heeft z'n fiets een aantal jaren geleden gekocht bij een motorhandelaar. Hij kreeg er slechts één sleutel bij...
Ondanks diverse pogingen de handelaar te bewegen de resterende sleutels bij de vorige eigenaar terug te halen is dat niet gelukt. De BOVAG kan/wil hier weinig in betekenen.
Nu heeft hij de mogelijkheid gekregen de ECU met immobilizer te laten vervangen zodat hij weer drie sleutels heeft. Alleen moet dat wel héél erg veel geld kosten, van enige coulance is geen sprake _003 !
Op internet kwam hij al zoekende de site tegen van Carmo Electronics waar e.e.a. voor een fractie van de prijs geregeld kan worden.
Lever de ECU/immobilizer in met of zonder sleutel, doe daar kopieën van je kenteken en het aankoopbewijs bij en er wordt een nieuwe sleutelset voor je gemaakt.

Heeft iemand hier ervaring met dit bedrijf?

Dank voor eventuele reacties!!

[groet]
Eric
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Bedrijf bekend?

Ongelezen bericht door Baird »

Als hier niemand dit bedrijf kent zou ik een vraag neerleggen bij je verzekeringsbedrijf, als zij geen slechte danwel goede ervaringen hebben zou ik het er op wagen. Als zij zeggen niet doen dan is het ook duidelijk. Het risico is dat ze alles van je motor en van jou hebben en er dus mee weg kunnen rijden.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Brommertje114

Re: Bedrijf bekend?

Ongelezen bericht door Brommertje114 »

Kijk, daar hadden wij nou weer niet aan gedacht...
Goeie tip, bedankt beRT _004

[groet]
Eric

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”