Ik ben Ercan en 44 jaar, woon in het rijnmond gebied.. Ik heb sinds kort mn rijbewijs gehaald en ben daarna opzoek gegaan naar een tourmotor. Al gauw kwam ik bij de BMW RT terecht. Ik vind het model en de motor prachtig en mijn keus is gevallen op een R1150RT. Voordat ik ging zoeken ben ik uiteraard uitgebreid op jullie forum geweest en een en ander gelezen over de R1150RT.
Na wat gezoek bij een aantal motorzaken ook nog een keertje mogen proefrijden met de 1150. Uiteindelijk heb heb ik er een gevonden particulier die helemaal naar mijn zin is en daar had ik ook pasgeleden een vraag over gesteld op het forum. En afgelopen zondag was het dan zover en heb ik deze mooie R1150RT van eind 2003 met 70000 km gekocht. Motor is altijd netjes in dealer onderhoud geweest en ziet er prima uit..
Komende zaterdag ga ik m ophalen, dan zal ik ook een foto plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.. Nu nog een Schubert C3 helm halen en we kunnen touren

Ik hoop ook als lid van deze forum, veel informatie te kunnen uitwisselen en kennis maken met andere RT rijders en als het kan in de toekomst ook meedoen met ritjes..
Groetjes
Ercan