ff voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

jozeph

ff voorstellen

Ongelezen bericht door jozeph »

hallo mijn naam is Jozeph en ik rij nu sinds dinsdag 19 juli een R 1150 RT bj 2001, dit is mijn zesde motorfiets
mijn vorige machines waren een Suzuki gs 750, Honda vf750s, honda shadow 600, honda shadow 1100
maar met afstanden rijden kreeg ik veel last van mijn onderrug
ik ben benieuwd of dat ik hiermee plezier aan beleefd en minder rug klachten
[groet] Jozeph
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: ff voorstellen

Ongelezen bericht door HansD »

Hallo Jozeph,
Gefeliciteerd met je -1150- en welkom op dit prachtige forum.
De zitpositie en wegligging van de BMW RT zijn prima, dus dat moet lukken.
Wel zijn er een aantal mensen die een ander zadel hebben gemonteerd (zoek op "Zadel" in het zoekveld rechtsboven) en ook hebben sommigen hun zitpositie verbeterd door stuurverhogers of pedaalverlagers te monteren. Dat hangt natuurlijk veel af van je lengte.

Veel plezier met je prachtige machine (we zien graag een keer een foto) en veel plezier hier op het forum.

Hans
basje01
Type: R1200RT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: huis

Ongelezen bericht door basje01 »

Hoi Jozeph

We hebben elkaar deze week al ontmoet, en hoop dat je niet te nat bent geworden op de terugrit.
Veel veilige en mooie kilometers toegewenst op je -1150- , en wie weet zien we elkaar binnekort onderweg.

gr Basje01
-1100-
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Jozeph,

Van harte welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. Sinds ik RT rijd zijn de rugklachten, die ik bij voorgaande fietsen wel had, achterwege gebleven. Het zal je zeker bevallen . . . . _004

[groet]
Jos
jozeph schreef:hallo mijn naam is Jozeph en ik rij nu sinds dinsdag 19 juli een R 1150 RT bj 2001, dit is mijn zesde motorfiets
mijn vorige machines waren een Suzuki gs 750, Honda vf750s, honda shadow 600, honda shadow 1100
maar met afstanden rijden kreeg ik veel last van mijn onderrug
ik ben benieuwd of dat ik hiermee plezier aan beleefd en minder rug klachten
[groet] Jozeph
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Reinier L

Ongelezen bericht door Reinier L »

Veel succes met je rt. Ben om dezelfde reden op een rt gestapt. Maar na een niergordel en topsellerie zadel was het helemaal super.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”