verschil voorspatbord verlenger
Moderator: RT_Patrick
- wil51
- Type: R850RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heemstede
verschil voorspatbord verlenger
Er zijn twee merken voorspatbord verlengers. De Wunderlich en de Pyramid. Is er veel verschil in kwaliteit. De Pyramid is wat goedkoper maar als de kwaliteit minder kan ik misschien beter die van Wunderlich bestellen?
Re: verschil voorspatbord verlenger
Ik heb de Pyramid ook. Ik heb echter wel vastgelijmt omdat ik dat beter vond. Hij past perfect en voorkomt de vieze uitlaatbochten .
Ton
Ton

Degene van Pyramid is de officiële Extenda Fenda. (of beter: Fenda Extenda, zoals zij dat noemen)
Dat is hun handelsnaam.
Niet zo boeiend allemaal. :roll:
Ik heb bewust gekozen op mijn
voor de Wunderlich-versie omdat ik die er net ff een tikkie leuker/mooier vindt uitzien.
In plaats van een "strakke/egale" verlenging. (die van Pyramid lopen mooi(er) over van je bestaande spatbord)
Tja, smaak is subjectief natuurlijk. :lol:
En ongeacht het model of merk, het helpt inderdaad goed de vuiligheid tegen te houden.
Wat dat betreft een aanrader, ongeacht je keuze of model.
Vooral bij de R11xx-serie is de spatbord-voor net ff te kort (zo'n 15 cm), bij de R1200RT zo'n 5 ~ 8 cm.
BMW leert het wel eens, uiteindelijk.
Dat is hun handelsnaam.

Niet zo boeiend allemaal. :roll:
Ik heb bewust gekozen op mijn

In plaats van een "strakke/egale" verlenging. (die van Pyramid lopen mooi(er) over van je bestaande spatbord)
Tja, smaak is subjectief natuurlijk. :lol:
En ongeacht het model of merk, het helpt inderdaad goed de vuiligheid tegen te houden.
Wat dat betreft een aanrader, ongeacht je keuze of model.
Vooral bij de R11xx-serie is de spatbord-voor net ff te kort (zo'n 15 cm), bij de R1200RT zo'n 5 ~ 8 cm.
BMW leert het wel eens, uiteindelijk.

- wil51
Dan ga ik maar voor de Pyramid. Is toch een klein stukkie goedkoper, inclusief verzendkosten vanuit Engeland dan de Wunderlich. En in Nederland bestellen ben je helemaal duur uit. Ik zag prijzen tussen 35 en 42 euro, ex verzendkosten. De Pyramid 28 euro incl. verzendkosten rechtstreeks bij Pyramid.
Je kunt ook bij hun NL dealeRT bestellen, daar kost deze 35 euro + 8.50 verzendkosten (als je met iDeal betaald),
Niet dat ik zeg "koop Nederlandse waar, zorg goed voor elkaar", maar wellicht scheelt het ook ivm kosten credit card, verzending per post, etc, etc.
Niet dat ik zeg "koop Nederlandse waar, zorg goed voor elkaar", maar wellicht scheelt het ook ivm kosten credit card, verzending per post, etc, etc.
- wil51
Is toch 15,50 meer dan bestellen in Engeland.dutchmidiman schreef:Je kunt ook bij hun NL dealeRT bestellen, daar kost deze 35 euro + 8.50 verzendkosten (als je met iDeal betaald),

- wil51
Toch niet. Prijs hetzelfde, verzendkosten veel hoger.Ton1959 schreef:Of deze is weer een stuk goedkoper
http://cgi.ebay.nl/FENDA-EXTENDA-FENDER ... 1e5c046dcb
Ton

Ja zag ik net ook . Ik heb hem via Ebay ooit gekocht van Pyramid maar niet voor deze verzendkosten. Normaal betaal ik minder voor het laten sturen van onderdelen uit de UK
Ton
Ton
- wil51
Alleen bestellen lukt niet. Kom niet door acceptatie creditcard heen. Ik moet een securecode invoeren. Dat blijkt wat anders te zijn dan de 3 cijfers van de cvg code.
Je moet eerst de 3 cijfers invoeren en dan verder gaan .Dan krijg je te zien dat je die code nodig hebt en dan maak je die daar aan. Dus je geeft aan nieuw dacht ik. Die word dan naar jou toegestuurd . De code is een extra beveliging die er dacht ik vorig jaar is bijgekomen anders kunnen mensen je rekening plunderen als ze je pasje hebben.
Ton
Ton
Laatst gewijzigd door Ton1959 op 18 jul 2011, 10:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Wunderlich heeft ook NL dealeRTs;
http://www.wunderlich.de/International/ ... therlands/
Wellicht zit er 1 bij je in de buurt, heeft het op voorraad en kan je het komen halen-en-betalen (lees: zijn op maandag open);
http://www.wunderlich.de/shopart/811004 ... 001150.htm
Wellicht zit er 1 bij je in de buurt, heeft het op voorraad en kan je het komen halen-en-betalen (lees: zijn op maandag open);
- wil51
die lijst had ik al bekeken. Niemand in de buurt van Haarlem. _002dutchmidiman schreef:Wunderlich heeft ook NL dealeRTs;
- wil51
ING heeft de creditcard moeten resetten. Nu krijg ik de mogelijkheid een nieuwe securecode aan te maken. Nu heb ik een nieuwe code, maar ik krijg steeds een foutmelding. Vanavond maar thuis proberen. Misschien is de proxyserver van werkgever de boosdoener.Ton1959 schreef:Je moet eerst de 3 cijfers invoeren en dan verder gaan .Dan krijg je te zien dat je die code nodig hebt en dan maak je die daar aan. Dus je geeft aan nieuw dacht ik. Die word dan naar jou toegestuurd . De code is een extra beveliging die er dacht ik vorig jaar is bijgekomen anders kunnen mensen je rekening plunderen als ze je pasje hebben.
Ton
Ik ben dealer van de Fenda Extenda. Kost is 26,-
Uitsluitend afhalen bij MSA in Den Dolder.
gr,
Kenny
gr,
Kenny
- wil51
Als het in de buurt was, was ik gelijk langs gekomen. Maar is nog wel een stukje rijden vanaf Heemstede. Ben ik aan reiskosten toch nog duurder uit dan bestellen in Engeland. :lol:Beamietoo schreef:Ik ben dealer van de Fenda Extenda. Kost is 26,-
gr,
Kenny
Dat is inderdaad zo !wil51 schreef:Als het in de buurt was, was ik gelijk langs gekomen. Maar is nog wel een stukje rijden vanaf Heemstede. Ben ik aan reiskosten toch nog duurder uit dan bestellen in Engeland. :lol:Beamietoo schreef:Ik ben dealer van de Fenda Extenda. Kost is 26,-
gr,
Kenny
Economisch is het beter te doen i.c.m. andere zaken dan kan het misschien goedkoper zijn dan een rondje Albert Hein

- wil51
Eindelijk gelukt. De beveiliging van netwerk werkgever was de oorzaak.wil51 schreef:ING heeft de creditcard moeten resetten. Nu krijg ik de mogelijkheid een nieuwe securecode aan te maken. Nu heb ik een nieuwe code, maar ik krijg steeds een foutmelding. Vanavond maar thuis proberen. Misschien is de proxyserver van werkgever de boosdoener.Ton1959 schreef:Je moet eerst de 3 cijfers invoeren en dan verder gaan .Dan krijg je te zien dat je die code nodig hebt en dan maak je die daar aan. Dus je geeft aan nieuw dacht ik. Die word dan naar jou toegestuurd . De code is een extra beveliging die er dacht ik vorig jaar is bijgekomen anders kunnen mensen je rekening plunderen als ze je pasje hebben.
Ton
- wil51
Had ik het moeten combineren met een servicebeurt. :lol:Beamietoo schreef:Dat is inderdaad zo !wil51 schreef:Als het in de buurt was, was ik gelijk langs gekomen. Maar is nog wel een stukje rijden vanaf Heemstede. Ben ik aan reiskosten toch nog duurder uit dan bestellen in Engeland. :lol:Beamietoo schreef:Ik ben dealer van de Fenda Extenda. Kost is 26,-
gr,
Kenny
Economisch is het beter te doen i.c.m. andere zaken dan kan het misschien goedkoper zijn dan een rondje Albert Hein
Jammer dat je ver weg zit.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 5544 Weergaves
-
Laatste bericht door wil51
-
- 2 Reacties