Al jaren kom ik vier keer per jaar in Frankrijk om een goede vriend van mij te bezoeken. Was al en ben daar door nog meer verliefd geworden op dit land.
Liep bij mijn laatste bezoek tegen een mooi huis aan, net volledig gerenoveerd.
Met een tuintje van 3400 vierkante meter, en dat voor een prijs waar voor je in Nederland met pijn een leuke tussen woning koopt.
Getracht wat van de prijs af te krijgen als goede Hollander dit lukte niet omdat de verkoop prijs al laag was men wilde snel van het huis af. Maar kreeg er wel een weiland bij van ruim 5000 vierkante meter met een beek die daar doorheen stroomt.
We werden het snel eens over deze deal en vanaf 26 juli woon ik heel mooi boven op een heuveltop met rondom een zeer fraai uitzicht in de regio Creuse.
Met vooral een fraai zicht naar het oosten op het centraal massief.
Het huis ligt halverwege Chateauroux en Limoge. Rechts van de A20, afslag 20 ongeveer 1,5 kilometer boven het dorpje Fresselines.
De rivier de Creuse ligt op nog geen kilometer lopen van het huis, en motorrijden in deze omgeving is een waar genot. Heb ritten gemaakt in de omgeving van 3 uur en in die tijd kwam ik gemiddeld 4 auto’s tegen. En natuurlijk allemaal leuke bochtige wegen.
Ik blijf natuurlijk lid van het forum, alleen nu van de onder afdeling Frankrijk.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)