Vraagje over stroom aftakken voor navigatie?

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Henri 1150

Vraagje over stroom aftakken voor navigatie?

Ongelezen bericht door Henri 1150 »

Goeden avond,

Ik heb een vraagje en wel deze ik heb een navigatie systeem gekocht voor op me rt er zit een voedings kabel bij, hoe sluit ik die aan? ik wil de rode plus draad aan de mistlichtschakelaar solderen en de zwarte mindraad aan het frame maken.
De motorvoedings kabel heeft 1 stekkertje en die moet ik in de navihouder plugen.

Graag julie reactie of ik het zo op de juiste manier aansluit want ik heb anders geen idee hoe ik dat moet aansluiten. _001

[groet] Henri.
Bob The Builder

Re: Vraagje over stroom aftakken voor navigatie?

Ongelezen bericht door Bob The Builder »

Ikzelf zou er voor kiezen om de boel tot naar de batterij te brengen met een zekering tussen...

Op je vraag zelf of het zo ook kan zal ik het antwoord schuldig moeten blijven. _002
Henri 1150

Bob The Builder schreef:Ikzelf zou er voor kiezen om de boel tot naar de batterij te brengen met een zekering tussen...

Op je vraag zelf of het zo ook kan zal ik het antwoord schuldig moeten blijven. _002
Dat is de makkelijkse optie maar ik zou graag willen dat die over het contact werkt.

Maar bedankt voor je reactie.

[groet] Henri.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Zie anders het navolgende draadje hoe iemand het opgelost heeft, om zelf een inschatting te maken van je kunnen en kennen;
viewtopic.php?f=40&t=3773
Henri 1150

dutchmidiman schreef:Zie anders het navolgende draadje hoe iemand het opgelost heeft, om zelf een inschatting te maken van je kunnen en kennen;
viewtopic.php?f=40&t=3773
Thanks dutchmideman voor je reactie, ik zal van weekend of van de week eens kijken of ik die groene en bruine draad kan vinden onder in de kuip mooie foto's met duidelijke uitleg. _004

[groet] Henri.
Inspector Gadget

Daar mag je Orlando voor bedanken, hij heeft de moeite genomen om mooie en duidelijke foto's te plaatsen. _004
Heeft hij heel netjes gedaan, complimenten!

Hopelijk helpt het jou in je avontuur, en hoor jij ook binnenkort "Keer om, keer om" ;) :lol:
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

Ik heb mijn intercom ook over het contact geschakeld, via een fuse holder by-pass.
Dit moet dan ook met de navi kunnen.
De by-pass moet je dan in de 8e zekering steken gerekend vanaf de linkerzijde motor ( R1150 RT)
Bij mij werkt het in elk geval.
Controleren is simpel. contact uit is navi uit. Dan contact aan is navi aan als het goed is.

Groeten PeeWee
Inspector Gadget

Dat is een goede, die was ik vergeten! _004

Ik ben al helemaal in de -1200- mode, sorry! ;) :lol:
PeeWee

Het is je vergeven Rob !
Ik zou ook wel in jouw modus willen zitten,maar krijg het thuis (nog)niet voor elkaar om een 1200RT te
Mogen kopen.
Zelfs mijn verweer van : maar schat onze 1150 zit ook alweer 33.000 km op.Moet die niet eens vervangen worden ?
Helpt niet. :lol:
Henri 1150

PeeWee schreef:Ik heb mijn intercom ook over het contact geschakeld, via een fuse holder by-pass.
Dit moet dan ook met de navi kunnen.
De by-pass moet je dan in de 8e zekering steken gerekend vanaf de linkerzijde motor ( R1150 RT)
Bij mij werkt het in elk geval.
Controleren is simpel. contact uit is navi uit. Dan contact aan is navi aan als het goed is.

Groeten PeeWee
Hoi peewee,

Mag ik weten waar je die fuse holder by-pass gekocht hebt want hier in hellevoetsluis kan ik die niet kopen niet bij breezan en halforts ook al niet.

[groet] Henri.
Henri 1150

dutchmidiman schreef:Dat is een goede, die was ik vergeten! _004

Ik ben al helemaal in de -1200- mode, sorry! ;) :lol:
Dutchmidiman gefeliciteerd met je nieuwe -1200- .

[groet] Henri. Big RT Smile
Laatst gewijzigd door Henri 1150 op 25 jun 2011, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.
PeeWee

Hoi Henri
Ik heb de fuseholder by-pass besteld bij Halfords in Spijkenisse.
Ze kunnen hem voor je bestellen bij Carpoint, echter de verzendkosten zijn wel duurder dan de fuse holder zelf omdat het een speciale bestelling is
Carpoint bestelnr. was volgens mij : 0810019
zie ook hier de carpoint catalogus : http://www.carpoint.nl/productfind.aspx ... rsal=False
Ik denk dat elke Halfords het voor je kunnen bestellen.
Ik heb zelf alle andere automaterialen handels geprobeert. maar niemand had het op voorraad.
Veel succes
Henri 1150

PeeWee schreef:Hoi Henri
Ik heb de fuseholder by-pass besteld bij Halfords in Spijkenisse.
Ze kunnen hem voor je bestellen bij Carpoint, echter de verzendkosten zijn wel duurder dan de fuse holder zelf omdat het een speciale bestelling is
Carpoint bestelnr. was volgens mij : 0810019
zie ook hier de carpoint catalogus : http://www.carpoint.nl/productfind.aspx ... rsal=False
Ik denk dat elke Halfords het voor je kunnen bestellen.
Ik heb zelf alle andere automaterialen handels geprobeert. maar niemand had het op voorraad.
Veel succes
Thanks peewee _004 voor je snelle reactie dan rijd ik zo even naar halfords toe.

[groet] Henri.
Henri 1150

Hoi mede Bikers,

Bedankt voor het meedenken en de reacties ik heb net deze via ebay besteld uit engeland voor ongeveer 10 euro zit de verzendkosten erbij.
Mag een slotje op.

[groet] Henri.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: GPS en navigatie”