Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Dag allemaal,
Ik ben Erik Jan Veninga en sinds afgelopen maandag de trotse eigenaar van een R1100RT uit 96 met 54000 op de teller. Dat er maar veel km bij mag komen. Na 10 jaar motorloos te zijn geweest deed zich nu het excuus woon-werk voor om weer een aan te schaffen. Vroeger heb ik me voorgenomen om later als ik groot ben een echte BMW te kopen en dat moment was nu aangebroken. Ik ben begonnen op een Honda CB250N 1 jaar, daarna een Suzuki GSX750 ik wilde wat zwaarders. Nadat die in elkaar gedraaid was heb ik 10 jaar een Yamaha XJ600 (oude model) gereden. En dan nu dus een echte motor.
Voor de aanschaf heb ik al veel gehad aan de forumposts over diverse zaken, nu zal ik zo nu en dan ook waar mogelijk iets posten. Voorlopig zit ik nog in de verkennende fase, wat betreft fiets en forum.
Groet,
Erik Jan
Ik ben Erik Jan Veninga en sinds afgelopen maandag de trotse eigenaar van een R1100RT uit 96 met 54000 op de teller. Dat er maar veel km bij mag komen. Na 10 jaar motorloos te zijn geweest deed zich nu het excuus woon-werk voor om weer een aan te schaffen. Vroeger heb ik me voorgenomen om later als ik groot ben een echte BMW te kopen en dat moment was nu aangebroken. Ik ben begonnen op een Honda CB250N 1 jaar, daarna een Suzuki GSX750 ik wilde wat zwaarders. Nadat die in elkaar gedraaid was heb ik 10 jaar een Yamaha XJ600 (oude model) gereden. En dan nu dus een echte motor.
Voor de aanschaf heb ik al veel gehad aan de forumposts over diverse zaken, nu zal ik zo nu en dan ook waar mogelijk iets posten. Voorlopig zit ik nog in de verkennende fase, wat betreft fiets en forum.
Groet,
Erik Jan
Re: Even voorstellen
Hallo Erik Jan,
Van harte welkom en gefeliciteerd met je 'echte' motor!
Ik wens je vele veilige kilometers en veel fun op het forum toe!
groet,
John
Van harte welkom en gefeliciteerd met je 'echte' motor!
Ik wens je vele veilige kilometers en veel fun op het forum toe!
groet,
John
Hallo Erik Jan,
Welkom op het forum en veel mooie en veilige kilometers toegewenst.
Hub
Welkom op het forum en veel mooie en veilige kilometers toegewenst.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
- EL SCORPIO
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haarlem
Hoi Erik Jan,
Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je RT en je zal merken dat als je iets vraagt je veel antwoorden krijgt.
Iedereen is zeer behulpzaam op dit forum.
Groeten,
Richard
Welkom op dit gezellige forum.
Heel veel plezier met je RT en je zal merken dat als je iets vraagt je veel antwoorden krijgt.
Iedereen is zeer behulpzaam op dit forum.
Groeten,
Richard
Welkom Erik Jan
Veel veilige kilometers toegewenst
Danny
Veel veilige kilometers toegewenst

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Danny
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!