Hallo allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Remeau

Hallo allemaal

Ongelezen bericht door Remeau »

Bij deze stel ik mezelf voor:
Mijn naam is Remeau Mac Mootry, schots bloed maar in Nederland geboren en getogen.
Ik woon in IJmuiden en mijn favoriete motor is een R110RS (inderdaad een RS) _001
Ik rijd al een tijdje op een K75 met veel plezier, en werd 2 weken geleden verrast door mijn buurman die zijn R1100RS aan mij wilde verkopen voor een belachelijk laag bedrag. Met de mededeling "Ga er eerst maar lekker op rijden om hem te ervaren!" Big RT Smile
Onderzoek naar de status leerde me dat de prijs niet dubieus is.
Ik ging zoeken naar een forum voor de RS, aangezien ik bij het K-forum ook veel heb geleerd. Wat bleek, er is geen RS forum, maar wel een RT forum.
Het werkplaatshandboek leerde me dat er een aanzienlijk aantal overeenkomsten zijn.
Vandaar dat ik mij bij dit forum heb aangemeld, sommige zaken zullen bij RT rijders ook bekend zijn/opgelost zijn.
Ik zou het leuk vinden om met jullie van gedachten te wisselen over techniek en oplossingen.
Wie weet leidt het tot interessante ontwikkelingen.

ALvast bedankt.
Remeau
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Hoi Remeau,

Welkom op dit gezellige en informatieve forum.
Ik denk dat je wel hier iets kan opsteken over de R.

Richard
KaleFietsbel

Ongelezen bericht door KaleFietsbel »

Van harte welkom, Remeau!
Remeau

Ongelezen bericht door Remeau »

Dankjewel!

Remeau
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Welkom hier Remeau
En de R's hebben echt veel overeenkomsten vind ik. Al heb de mijne het minste pk's van de 1100's maar natuurlijk ook ongeveer20 kilo minder gewicht.Ik vond ook geen R....R forum. Maakt niks uit je vind voor de meeste problemen hier wel een oplossing.

Ton _004
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Ha Remeau,
Van harte welkom op dit forum. Ik ben een tijdje terug ook van de K overgestapt naar R en net als op het K-forum is het bij het "RT-chapter " goed toeven.
GrTz
BertL
Danny Eerdhuyzen

Ongelezen bericht door Danny Eerdhuyzen »

Welkom Remeau

veilige kilometers toegewenst _004

[groet]

Danny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”