3 dagen naar Idar Oberstein Dld

Vertel over je motorritten en -vakanties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
mhovens
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Almere
Contacteer:

3 dagen naar Idar Oberstein Dld

Ongelezen bericht door mhovens »

Samen met een drietal collega's de jaarlijkse motortoertocht georganisserd. We gaan vanuit Oirschot via Eupen naar Idar Oberstein circa 340 Km. Tweede dag een rondrit door de Pfalzer Wald circ 300 Km en tenslote laatste dag via Vianden terug naar Nederweert waar we weer uit elkaar gaan. Mijn collega's hebben de route voorgereden (Ik was in het buitenland) en hebben locaties bekeken voor tanken en eten. Wat statistieken 30 motoren waarvan 10 BMW en 1 volg (service) auto. Vandaag hebben we onze plannen gepresenteerd, ik kan bijna niet wachten tot volgende week. Ik veel werk in de routes en de gehele organisatie gestoken. Ik hoop dat we mooi weer hebben. Een voorproefje

[media]nbvlLnMaSHg[/media]

Afbeelding
Laatst gewijzigd door mhovens op 08 jun 2011, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
doov650

Re: 3 dagen naar Idar Oberstein Dld

Ongelezen bericht door doov650 »

Met zo'n gedegen voorbereiding, zijn er iig geen verrassingen te verwachten!
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

De voorbereiding is al de halve lol, en die heb jij al gehad! Als toetje de tocht nog een keer met z'n allen rijden. Geniet ervan, hopelijk hebben jullie droog weer!! (zit Nederland wel 3 dagen met een verzwakte defensie te koekeloeren..... :( )
mhovens
Contacteer:

Paul cr schreef:De voorbereiding is al de halve lol, en die heb jij al gehad! Als toetje de tocht nog een keer met z'n allen rijden. Geniet ervan, hopelijk hebben jullie droog weer!! (zit Nederland wel 3 dagen met een verzwakte defensie te koekeloeren..... :( )
Tja, dan kan onze regering daar vast een beetje aan wennen :$
mhovens
Contacteer:

Ook nog wat tijd gestopt in meer generiek werk zodat voor volgende toertochten de organisatie minder inspanning kost. Zo hebben we een access database voor de inschrijvingen en het genereren van diverse prints zoals deelnemerslijsten en groepsindeling ( we rijden in groepen van 5 a 7 man). Een inschrijfformulier gemaakt in infopath die automatisch de access database vult. Daarnaast handleidingen gemaakt voor het laden van de routes op garmin en tomtom. Tenslotte een paklijst voor wat handig is om mee te nemen. Op dit moment werken we aan een draaiboek om een paar maal per jaar met een minimale inspanning zo'n toertocht te kunnen organiseren.

Voor de liefhebber kan ik de handleidingen en paklijst wel ter beschikking stellen. _004

Oh ja, zou het bijna vergeten, we hebben ook een aandenken laten maken, een pet en een badge
Afbeelding
Paul cr

Ongelezen bericht door Paul cr »

_004 _005

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over motorritten en -vakanties”