Iets soortgelijks is mij een gebeurd,....na een 60 000km beurt, de motor weer opgehaald.
2 dagen later op de snelweg tijdens de avondspits, op de linkerrijstrook met 130km/h plotseling een knal _003 . Snel de koppeling aangetrokken om niet plotseling op de linkerbaan tot stilstand te komen, vervolgens een levensgevaarlijke duik naar rechts om op de vluchtstrook te komen. Centimeters voor een vrachtwagen doorgeglipt (beschermengel vloog mee)
De bout om de olie eruit te laten was eruit getrilt, dus niet goed vastgezet. Eerst de dealer gebeld, die mij beloofde (na veel gevloek) op te zullen halen. Vervolgens maar begonnen te duwen om van die relatief gevaarlijke plaats weg te komen tegen het talud van een viadukt op(zucht).
De monteur was toen al op staande voet ontslagen, hij had al een paar foutjes op zijn rekening.
De schade (vastloper) is kostenloos in orde gemaakt en ik mocht in die tijd met een veel mooiere machine rondtouren!
Achteraf realiseer je pas hoe kort je voor de hemelpoort gestaan hebt, en dan zonder koffiemachine?(George Clooney?)
Gewoon weer vertouwen hebben in je garage, anders gaan lopen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
, Jos