Bij het loslaten van de koppeling ging hij niet meer harder. Verschillende versnellingen geprobeerd (ik dacht in eerste instantie aan een schakelfoutje van mijzelf) maar er kwam geen snelheid meer in. Zo lang mogelijk uit laten rollen en de motor naar een veilig heenkomen geduwd. Er komen wat krakende, schurende geluiden onder vandaan als ik de koppeling intrek, en in de versnelling kan ik hem wel gewoon vooruit duwen.
Niet veel meer geprobeerd om verdere schade te voorkomen, het slot erom gelegd en met het OV naar huis gegaan - geen zin om een paar km te gaan lopen. Zojuist Kenny aan de lijn gehad en die kan uiteraard ook niet telefonisch een diagnose stellen. Ik ben zelf geen sleutelaar (heb ook geen garage en rij dagelijks woon-werk) en moet dus zien het ding vanuit Zoetermeer naar Den Dolder te krijgen, liefst zo snel mogelijk. Ik ga nu met de auto naar mijn werk, en wordt daar niet vrolijk van. _002
Ik kan denk ik wel een auto met trekhaak regelen van mijn broer, maar heb dus ook een trailer nodig - of een complete ruime bus.
Heef iemand suggesties of ervaringen met het huren/lenen van een motortrailer ?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Die nu echt geen enkele verkoper van een 'prima & goed onderhouden' motor meer vertrouwt