Net als andere forummers heb ik ook gezocht naar een plek om de camera te monteren.
Het is inderdaad een beetje jammer van je opname dat het windscherm ietwat prominent in beeld is zodanig.
Ik heb boutje-moertje geprobeerd in 1e instantie, maar, tenzij je dit zo klein/kort mogelijk maakt, krijg je al snel trillingen in je opnames.
Omdat het lensje van de camera in een vloeistof zit die ietwat dik is, en ook al zie je niet 1-2-3 dat je camera trilt, het trillen van je motor/frame/cockpit zie je dan terug in je opnames.
Op je helm/lichaam geeft de minste trillingen (uiteraard) maar vraagt discipline wat betreft het "meekijken", en kan soms een wat "zenuwachtig" beeld geven.
Of je windscherm zit net in de weg.
Voor de "lage" opnames adviseer ik een zuignap, daarbij blijft het beeld (lees: trillingen) heel strak, al zeg ik het zelf.
Die kan je dan op de tupperware aan de zijkant van je motor plaatsen.
Voor de "hoge" opnames zou je kunnen overwegen 1 van de schroefpunten naast jou Zumo-houder op het dashboard te gebruiken.
Bijvoorbeeld door middel van een L-vormig stukje hoekframe (hou het allemaal zo kort mogelijk in verband met trillingen).
Het "voordeel" is dat je dan door de ruit heen opneemt (= valt minder op) maar het nadeel is dat je ruit wel goed schoon moet zijn, geen krassen e.d.
Na verschillende zuignappen geprobeerd te hebben adviseer ik de Fat Gecko Mini, eventueel met de Extension Kit.
Ik zie voor de Drift dat er ook een universele mount-montage bestaat, dan kan je allerlei camera-mounts gebruiken.
Het zal wat experimeteren worden wat jij de ideale positie vindt, maar met enig trial-and-error kan je echt een hele mooie plek vinden.