blije BMW rijder

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Frans

blije BMW rijder

Ongelezen bericht door Frans »

Sinds 3 weken in het bezit van een BMW 1100RT (hiervoor een Yamaha Virago VX 700 gereden deze had ik 4 jaar geleden gekocht toen ik besloot om na 30 jaar weer te gaan motor rijden) wat een wereld van verschil, stuurt veel makkelijker door de bochten, niet enkele keer denken aan te moeten tanken, kan veel meer bagae meenemen enz. en tot slot mijn vrouw zit veel makkelijker achterop, dus tot op heden nog geen spijt van mijn aankoop.
Het beestje is al vanaf 1997 en heeft er al 167.000 Km opzitten maar daar merk ik niks van.
Ik hoop er nog lang plezier van te hebben.

Frans
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: blije BMW rijder

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Frans,

van harte welkom op het RT-forum en gefeliciteerd met je verstandige aankoop. De Virago is in geen enkel opzicht te vergelijken met een -1100- , enfin dat geef je zelf al aan.
Doe je voordeel met het forum en vooral veel plezier jullie met de RT.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
KaleFietsbel

Ongelezen bericht door KaleFietsbel »

Hallo Frans,

Van harte welkom hier, en veel plezier en veilige kilometers gewenst op je motor!

groet,

John
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Hoi Frans

Ik kan me voorstellen dat de BMW een stuk fijner rijd dan de Yamaha. En zeker als je met twee personen rijd. Eigenlijk niet te vergelijken een toermotor met een chopper. Choppers zijn wel mooi vaak maar minder praktisch en geen zithouding om lang mee op de snelweg te zitten vind ik persoonlijk omdat je veel wind vangt. Veel succes met je motor en veel plezier op dit fijne forum toegewenst.

Ton _004
Laatst gewijzigd door Ton1959 op 30 mei 2011, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Danny Eerdhuyzen

Ongelezen bericht door Danny Eerdhuyzen »

Hallo Frans

[welkom] veel plezier me je beemer
en nog veel veilige kilometers toegewenst

[groet]
Danny
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Van een Virago naar een -1100- , dat moet een cultuurshock zijn :!: :!: :!: :!:
Je hebt in ieder geval helemaal het juiste merk gekozen :D :D

Veel plezier met je RT

Luc

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”