Een toerritje gemaakt met de vrouw achterop en dagelijkse ritten alleen.
De standaard verwarming in het zadel doen het uitstekend dus daar is niets te klagen over.
In het begin heb je natuurlijk een andere zithouding en het bultje in de rug wat even wennen was.
Nu een maand later kan ik je vertellen dat ik zeer tevreden ben met het zadel.
Het zit een stuk steviger en het bultje is heerlijk met optrekken en rijden, je hebt meer het gevoel dat je in een stoel zit dan op een zadel.
Het zadel is iets lager dan het standaard model maar wel weer een stuk breder.
Ik ben zelf 1.85 en heb altijd een lengtemaat nodig als ik een broek koop. Daartegen had ik met het standaard zadel problemen om met mijn voeten plat op de grond te komen.
Nu met dit zadel dus niet meer.
Ik kan het zadel aanbevelen.

Bij de Jong in Alphen hebben ze zo een zadel liggen zodat je ook kan proefrijden ermee. Ze hadden dit zadel zelf nog nooit in het echt gezien en waren zeer blij toen ze dit zadel zagen na mijn bestelling. Ze hebben er gelijk er nog 1 besteld voor in de winkel. Ik heb ze ook een verslag gedaan van dit zadel vandaag.
Ik wou dit alles met jullie delen zodat als jullie ook een ander zadel op de R1200RT zouden willen je deze in je besluitvorming kan meenemen.
De prijs is zeer aantrekkelijk namelijk 468 EURO. Bestelnr 77347708878 KOMFORTSITZ.