Ik heb de afgelopen 4 dagen in alle rust, maar met vele zenuwachtige momenten en scheuten adrenaline door mijn lijf, de koppelingsplaten van mijn

Het is een hele klus, zeker voor iemand zoals ik, zonder enige ervaring hiermee, noch met iets vergelijkend.
Maar met de vele tips hier op het forum; en de telefonische hulp van de geweldige mensen bij Motor Houtrust, is het me toch gelukt!!!!
Gelijk maar de modificatie voor de benzine tank gemaakt (dank voor de uitleg) en zoveel mogelijk van de 100000 km beurt gedaan (olie vervangen, filters vervangen, benzine filter uitblazen, cardan- en versnellingsbakolie ook maar meteen meegenomen, remblokjes gecontroleerd).
Met gierende zenuwen een proefrit richting dealer gemaakt en alles lijkt te werken! Alleen de achterrem doet het niet meer, maar daar gaan ze naar kijken. Zij stellen nu ook nog de kleppen maar dat wil ik de volgende keer ook zelf gaan proberen.
Uitgespaarde kosten: 700 Euro voor de koppelingsplaten en 1000 euro in totaal met beurt. Moet wel alles blijven werken natuurlijk.
Ik heb zoveel mogelijk foto's gemaakt, maar heb ook veel gehad aan de instructies met foto's hier op het forum; mocht er interesse zijn voor mijn foto-verhaal, laat het me weten en ik maak ook zo'n bericht.
een groots dank je wel naar iedereen hier op het forum voor alle tips en bemoedigende berichten!!!!
Ruud