Ervaringen met de Shark Open line??
Moderator: RT_Patrick
- Gerard
- Type: R1100RT
- Bijz: Zwart, Nedplex ruit, hyperpro veren
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Ervaringen met de Shark Open line??
Ik rijd met de systeemhelm van Shark van het type Open line(Openline)
De evoline pastte niet goed en deze zat meteen lekker. Wat ik wel merk is dat de helm niet zo stil is, zelfs met op maat gemaakte doppen(comfoor)
Nog vreemder is dat, als ik de klep omhoog doe, dat dan de helm veel stiller is, zelfs heerlijk rustig. Als ik dan ongeveer 80 rijd, bril op tegen de vliegen en wind, dan rijdt het het lekkerst.
Het lijkt dus wel of de wind, met gesloten klep, dwars door de helm heen loeit(zo ervaar ik het op de snelweg) En juist op de snelweg heb ik de klep liever dicht(Veiligheid en ook ivm wind en eventuele insekten etc.
Daarom graag jullie ervaringen/mening
groeten
Gerard
De evoline pastte niet goed en deze zat meteen lekker. Wat ik wel merk is dat de helm niet zo stil is, zelfs met op maat gemaakte doppen(comfoor)
Nog vreemder is dat, als ik de klep omhoog doe, dat dan de helm veel stiller is, zelfs heerlijk rustig. Als ik dan ongeveer 80 rijd, bril op tegen de vliegen en wind, dan rijdt het het lekkerst.
Het lijkt dus wel of de wind, met gesloten klep, dwars door de helm heen loeit(zo ervaar ik het op de snelweg) En juist op de snelweg heb ik de klep liever dicht(Veiligheid en ook ivm wind en eventuele insekten etc.
Daarom graag jullie ervaringen/mening
groeten
Gerard
Re: Ervaringen met de Shark Open line??
Ik heb helaas geen ervaring met deze helm...maar heb je het over het type daar je het kinstuk helemaal naar achteren klapt?
- Gerard
Ik bedoel de openline, dat is een vrij standaard systeemhelm. Wat jij bedoelt, is de Evoline.
Met mijn HJC heb ik exact dezelfde ervaring als jij met jou helm. Met vizier open issie stiller dan met vizier dicht.
Tijd voor een nieuwe...
Tijd voor een nieuwe...
- Gerard
Denk ook dat ik maar eens even wat andere helmen ga testen, eventueel in combinatie met v-stream tall scherm.
In die combinatie ga ik de oplossing maar zoeken. Vstream heb ik al 2 maten getest, de tall was wel een stukje verbetering.
In die combinatie ga ik de oplossing maar zoeken. Vstream heb ik al 2 maten getest, de tall was wel een stukje verbetering.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht