Ervaringen met handelaars/dealers

Ben je opzoek naar een andere motor en wil je een BMW R...RT kopen? Stel dan je vragen aan de huidige eigenaren.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
jan-rt
Type: R1150RT
Bijz: 847 Biarritzblau
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Leerdam

Ervaringen met handelaars/dealers

Ongelezen bericht door jan-rt »

Ik heb afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt op een -1100- bij De Jong in Enkhuizen.
(De eerste keer dat ik op zo'n fiets gereden heb en het iss mij prima bevallen!) _004
Hij heeft veel BMW's staan en leek mij ook wel iemand met kennis voor zover ik dat kan beoordelen.
Heeft er iemand ervaring met deze handelaar?

Ik ben ook wezen kijken bij Beerens in Roggel, is deze bekend bij iemand?

Jan
Enjoy the yourney!
Kees BMW

Re: Ervaringen met handelaars/dealers

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Goedenavond.

Ik heb mijn BMW R1150Rt Twin Spark Bj 2003 in 2005 ook bij De Jong gekocht met weinig km 7000 zonder garantie,motor zag er als nieuw uit dus heb die gok genomen.En tot nu toe geen spijt van gehad dat zegt dus verder niks over De Jong,hij zij wel tegen mij mocht er iets stuk gaan wat een hoop geld ging kosten dat hij daar niet moeilijk over zou doen.
Kees BMW
jveeke
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door jveeke »

Hoi Jan,

Ik heb onlangs een 1100 RT bij een dealer gekocht.
Aangezien de motor bij hem niet in onderhoud was geweest en de onderhoudshistorie dus niet bekend was heb ik de motor laten keuren.
Ik heb dat zelf laten doen door Erik van Lent motorkeuringen.
Dealer vond het geen probleem. Ik had de motor gekocht onder voorbehoud dat de technische staat door Erik van Lent in orde bevonden was.
Alle punten die uit het keuringsrapport naar voren kwamen zijn door de dealer voor oplevering keurig verholpen.

En voor de prijs hoef je het niet te laten.. (zo'n 135 euro)

In ieder geval succes met je keuze...

groet,

John
Benji
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Hoi Jan

Bij Beerens in Roggel heb ik reeds diverse tweedehands onderdelen van een RT gekocht, voor weinig geld nog goeie onderdelen. Maar of dit een betrouwbare zaak is om een motor te kopen, dat weet ik niet.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Benji

Jan, van welk bouwjaar en hoeveel km had de motor waar je op hebt proef gereden?
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
jan-rt
Bijz: 847 Biarritzblau
Woonplaats of omgeving: Leerdam

Ongelezen bericht door jan-rt »

Hallo Benji,

Bouwjaar 1996, 75.000 km.

Jan
Enjoy the yourney!
siebke
Type: R1200RT
Bijz: 2009, import (D)
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Ongelezen bericht door siebke »

Beerens in Roggel staat in de omgeving niet slecht bekend. Had eergisteren diverse onderdelen van een -1100- op Marktplaats staan. De mijne stond echter bij Roefs Motortrading in Maasbree. Doet veel aan import. Was een tip van een vriend die daar een 1200 GS had gekocht. Doet niet moeilijk en 1/2 jaar garantie gekregen vanwege het tijdstip van aankoop (november 2009). Ik hou er overigens niet van zoiets ver uit de buurt te kopen i.v.m. mogelijke (garantie)claims.
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Ik hou er overigens niet van zoiets ver uit de buurt te kopen i.v.m. mogelijke (garantie)claims.
Dat is bij Roefs ook geen probleem . Een kennis van mij uit Leeuwarden heeft er een motor gekocht en toen na een paar weken bleek dat de accu slecht was zei hij zet er maar een nieuwe in en stuur de rekening maar naar mij. _004

Een motor laten keuren voor aankoop is verstandig , dit kan niet alleen bij Erik van Lent maar ook bij Kenny (motor service Amersfoort) of bij mij ;)
bolderbast

Ongelezen bericht door bolderbast »

Benji schreef:Hoi Jan

Bij Beerens in Roggel heb ik reeds diverse tweedehands onderdelen van een RT gekocht, voor weinig geld nog goeie onderdelen. Maar of dit een betrouwbare zaak is om een motor te kopen, dat weet ik niet.
<<t
Laatst gewijzigd door bolderbast op 04 jul 2011, 18:06, 2 keer totaal gewijzigd.
EL SCORPIO
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

Mijn dealer is de Jong uit Alphen aan de Rijn.

Ik kan je vertellen een hele goede die net even dat meer voor je over heeft.
Mijn motor is goed afgeleverd, netjes alle dingen nagekeken en vervangen.
Mag wel zeggen dat ik blij ben met ze.

Richard Big RT Smile
Benji

jansit schreef:Hallo Benji,

Bouwjaar 1996, 75.000 km.

Jan
Hoi Jan

Heb zelf een R1100RT gehad van eind bwj 1995, met de gekende versnellingsbak problemen had ik ook af te rekenen. Gelukkig werd dit probleem onder garantie verholpen, want bwj 95 -96 had hier last van. Als ik jouw was zou ik uitkijken naar een motor vanaf bwj 97 of de motor waarmee je proef hebt gereden heeft al een versnellingsbak modificatie, dat kun je misschien wel navragen. Veel suc6 met de zoektocht naar een mooie en technisch goed onderhouden motor.
robmw

Ongelezen bericht door robmw »

jansit schreef:Ik heb afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt op een -1100- bij De Jong in Enkhuizen.
(De eerste keer dat ik op zo'n fiets gereden heb en het iss mij prima bevallen!) _004
Hij heeft veel BMW's staan en leek mij ook wel iemand met kennis voor zover ik dat kan beoordelen.

Jan
Dag Jan,
ik weet er nog niet zo veel van maar mijn r1100rt van 1997 heeft ABS. Volgens mij hebben oudere jaargangen dat niet. Stel dat je een motor met ABS wil rijden..
Deze motor heb ik gekocht bij Solomoto in Geffen. Goeie ervaringen mee.
Succes met je aanschaf.
Rob
Benji

robmw schreef:
jansit schreef:Ik heb afgelopen zaterdag een proefrit gemaakt op een -1100- bij De Jong in Enkhuizen.

Jan
Dag Jan,
ik weet er nog niet zo veel van maar mijn r1100rt van 1997 heeft ABS. Volgens mij hebben oudere jaargangen dat niet. Stel dat je een motor met ABS wil rijden..
Deze motor heb ik gekocht bij Solomoto in Geffen. Goeie ervaringen mee.
Succes met je aanschaf.
Rob

Modellen van 1995 en 1996 hebben ook ABS.
tropic86

Ongelezen bericht door tropic86 »

Ik heb ook een 1100 rt gekocht bij de jong in enkhuizen,ik heb me k'tje er op ingeruild.
Hij deed het erg netjes met me,ik kreeg alle tijd de 1100 rt goed te bekijken.
Maar je moet wel rëeel blijven,als je een motor koopt van 14 jaar en 130000 km voor een (in mijn ogen)
mooie prijs moet je niet zeuren als er eens iets stuk gaat,ik had wel een klein probleempje
maar daar heeft hij mij perfect mee geholpen.
Ik ga achteraf niet lopen zeuren of hij mischien schade heeft gehad,ik heb voor de aankoop de
motor uitgebreid kunnen bekijken en kunnen beoordelen op prijs kwaliteit vehouding(ik mocht hem kopen,het moest niet).
Ik weet dat mijn motor kort daarvoor is gekeurd door eric van lent,
maar naar mijn idee had ik hem net zo goed kunnen laten keuren door mijn buurvrouw.
Zoals ik al zei je moet een motor op waarde schatten zoals hij op dat moment is,
als er bijvoorbeeld een gladde band onder zit,dan is de prijs daar ook naar,moet er een nieuwe
onder? prima,maar dan word de prijs anders.
Niet iedereen heeft twee rechter handen maar als je de trotse bezitter bent van twee van deze exemplaren
kun mooi geld besparen.
Als je met een beprekt budged een 1100 rt wilt kopen met weinig km's en alle opties,moet je erg goed zoeken,
en als je er een vind en er gaat iets stuk moet je dat voor lief nemen.
Of 1000 euro meer betalen en naar een motorzaak gaan waar een leuk meisje achter de balie zit
en waar een tros verkopers rond loopt.
Ton1959

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik denk dat als je zelf de kennis niet hebt van motoren dat het altijd wijs is om iemand mee te nemen die net van het type motor dat jij wil kopen wel verstand heeft.
De meeste handelaren zijn eerlijk tot op een bepaald niveau natuurlijk. Ze moeten immers verdienen en aangezien ze zelf ook soms fouten maken als ze motoren inruilen zal ook die motor gewoon verkocht moeten worden.
Zelf werkte ik altijd in de garage en ik heb nooit een eerlijke autoverkoper ontmoet. Het was zelfs zo dat ik vaak de afleveringsbeurt van een gebruikte auto bij bepaalde verkopers niet mocht doen omdat ik gewoon alles controleerde net als bij een grote beurt en alles wat ik vond ook wilde herstellen. Maar veel van die garages sluiten verzekeringen af op gebruikte auto's en proberen die reparaties betaald te krijgen door die verzekeringen. Hoe minder winst ze maken op de verkoop hoe lager hun commissie is. Dus ze weten goed wat er fout is maar ze wachten totdat jij terug komt met een probleem. En als dan je probleem goed verholpen word zeg jij dat je zeer tevreden bent over de garage omdat ze meteen het probleem oploste voor je. En een vervelende dealer zal als je terug komt zeggen dat heel veel items onder normale slijtage vallen en je dat van tevoren al gezien kon hebben.
Zelf vind ik dat je geen motoren of auto's moet verkopen met versleten remschijven of rotte accu's omdat er dit voor of bij de volgende beurt toch uit komt en je snel klanten zal verliezen op die manier. Maar de tijd dat je 5 keer achter elkaar bij een dealer je motor of auto koopt schijnt voorbij te zijn omdat men toch de klantenbinding niet meer heeft die vroeger normaal was. Ik weet niet hoe slecht het bij motordealers is maar bij autogarages is het vaak treurig.
Men deed in Engeland een test en 8 van de 10 auto's die naar merkdealers gingen kregen geen goede grote beurt bij deze dealer. En als je af en toe de vergelijkingen ziet in de Kampioen is het in Nederland niet veel beter.
Als ik super grote motorzaken zie qua showroom met een hele kleine werkplaats dan zou ik er geen motor kopen.
Ik kan me ook wel vinden in de woorden van Tropic86. Als je zelf goed rustig bekijkt bij aankoop van een motor word je niet zo snel verrast. En op het internet staan veel tips waar je allemaal op moet letten bij aankoop van een motor.

Ton
peijsj

Ongelezen bericht door peijsj »

@tropic86

Kun je de keuring van Eric van Lent toelichten ? Jouw buurvrouw had het net zo goed gedaan ???
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lees op dit Forum lovende kritieken op het functioneren van de man.
Ben wel benieuwd.
Groet
Jan
Ton1959

Ik ben ook wel benieuwd hoe die aankoopkeuring van de motor eigenlijk is. Word bijvoorbeeld tank of zadel verwijderd of word het meeste bekeken van buiten af? Doet hij een compresiemeting en word bijvoorbeeld de accu en dymamo getest ook. Ik kan me voorstellen dat een gewone standaard aankoopkeuring nooit zo uitgebreid zal zijn of zijn er meerdere mogelijkeden. Hij zal natuurlijk ook geen klepdeksels verwijderen of dergelijke dingen doen.
Misschen kan ik beter even op de site kijken van hun om te zien wat de inspectiepunten zijn. Over de standaard autokeuring kan ik wel zeggen dat die niet echt geweldig was. Maar om nou te zeggen dat mijn buurvrouw het beter kon is waarschijnlijk toch wel een beetje ver gaan.
Word bijvoorbeel bij motoren de kilometerstand ook gecontroleerd? Ik kocht bij een motorzaak bijna een BMW met 4800 km op de teller maar toen ik vroeg naar de kilometerstand omdat ik hem wel verdacht laag vond zei de man tegen mij dat hij wel al een keer de teller rond was. En dit was bij een R100R . Die heeft een teller die tot 99999 km gaat en dan weer opnieuw begint.

Ton
Berrybeer
2023
2023
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

peijsj schreef:@tropic86

Kun je de keuring van Eric van Lent toelichten ? Jouw buurvrouw had het net zo goed gedaan ???
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar lees op dit Forum lovende kritieken op het functioneren van de man.
Ben wel benieuwd.
Groet
Jan
.....daar is gelukkig niet zo moeilijk achter te komen....http://www.erikvanlent.nl/toelichting/

Erik heeft twee RT´s voor mij gekeurd.........en daar was én ben ik heel blij mee.... _004.. Je krijgt er overigens een zeer uitgebreid keuringsrapport bij...
boetsch1
2024
2024
Type: R1250RT
Woonplaats of omgeving: Leiden

Ongelezen bericht door boetsch1 »

peijsj schreef:@tropic86

Ben wel benieuwd.
Groet
Jan
Ik ben dan niet @tropic86 maar de keuring van Erik van Lent is zeer grondig en wat hij vermeld op zijn site dat doet hij ook daadwerkelijk, ik heb namelijk ook zo'n motor keuring bij hem laten uitvoeren.
http://www.erikvanlent.nl/

Groet Peter
Geniet nu, het is later dan je denkt.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.

Groet Peter den Hollander
Marcel 1200rt
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1600GT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: heerlen

Ongelezen bericht door Marcel 1200rt »

Hoi Benji,

Ik heb een -1150- bij Jeroen Beerens gekocht. Tegelijkertijd heeft een vriend daar een GS gekocht. Hij is niet te duur en biedt prima service. We zijn beiden erg tevreden en komen er graag, al is het voor koffie en om andere bikes te bestijgen. Big RT Smile

De sfeer is er in ieder geval totaal anders dan bij een officiële BMW dealer waar ik soms kom. ;)

[groet]
Marcel
Toen: Zündapp GTS50, KS50, Zündapp Super Combinette 515 ('63), Z650, Bol d'Or 750, Z1000R, ZZR1100, R1150RT, R1200RT, R1150GS, Honda XL600R, Suzuki M1800R, R1200RT
Nu: K1600GT
peijsj

Ongelezen bericht door peijsj »

@Berybeer en Boetsch1,

Als je het vehaal van tropic.. goed leest dan is het duidelijk dat hij bepaald niet tevreden is over de keuring van van Lent.
Dat jullie tevreden zijn..prima.Op he Forum staan aleen maar positieve verhalen. Behalve nu dus.
Ik wil graag weten waarom hij een slechte ervaring heeft.

groet
Jan
boetsch1
2024
2024
Type: R1250RT
Woonplaats of omgeving: Leiden

Ongelezen bericht door boetsch1 »

peijsj schreef:@Berybeer en Boetsch1,

Als je het vehaal van tropic.. goed leest dan is het duidelijk dat hij bepaald niet tevreden is over de keuring van van Lent.
Dat jullie tevreden zijn..prima.Op he Forum staan aleen maar positieve verhalen. Behalve nu dus.
Ik wil graag weten waarom hij een slechte ervaring heeft.

groet
Jan
Hallo Jan,
Ik zou het ook wel graag willen weten, ik kom in mijn reactie positief over maar eigenlijk heb ik alleen de ervaring dat het een grondige controle was voor de motor die ik verkocht, ik kan niet bewijzen of het ook een technisch juiste controle was omdat het om een motor ging dit ik verkocht en daarna niet meer heb gezien.
Groet Peter
Geniet nu, het is later dan je denkt.

Honda 500four, Honda 550four, Honda GL1000, BMW K1200RS, BMW 1150RT, BMW K1300GT, R1200GS LC, R1200R LC, K1300GT, K1600GT, R1250RT, R1250GS.

Groet Peter den Hollander
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Marcel 1200rt schreef:

Hoi Benji,

Ik heb een -1150- bij Jeroen Beerens gekocht. Tegelijkertijd heeft een vriend daar een GS gekocht. Hij is niet te duur en biedt prima service. We zijn beiden erg tevreden en komen er graag, al is het voor koffie en om andere bikes te bestijgen. Big RT Smile

De sfeer is er in ieder geval totaal anders dan bij een officiële BMW dealer waar ik soms kom. ;)

[groet]
Marcel

Beerens adverteerd op marktplaats onder de naam BMW sloop. Ik ben er ook eens geweest, maar heb verder geen indruk van de zaak. Was binnen lopen en gelijk weer na betalen naar buiten. Ik zal er eens op de koffie gaan _004
Een collega van mij heeft daar ook een BMW gekocht en is in ieder geval ook vol lof over deze zaak. Dat mag dus ook gezegd worden.

Luc
sanderh

Ongelezen bericht door sanderh »

Iemand ervaring met DIVMO in Rijen?
Berrybeer
2023
2023
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Woonplaats of omgeving: Uden

Ongelezen bericht door Berrybeer »

sanderh schreef:Iemand ervaring met DIVMO in Rijen?
Ik niet Sander...maar deze personen kennelijk wel.. :D http://www.baatsen.com/reageerdealer.php?id=46
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Iemand ervaring met DIVMO in Rijen?
Ja _002
Ton1959

Ik heb er onderdelen gekocht en had geen problemen. Ik heb er banden laten monteren op losse wielen en daarna besloten dat ik er geen banden meer laat monteren. De gebruikte motoren zien er perfect uit voor een goede prijs dikwijls.

Ton
sanderh

thanks, dat zegt genoeg. _004
sanderh

En ervaringen met Wirken te Hilvarenbeek??

Baatsen.com heb ik al gechecked...
tamme

Ongelezen bericht door tamme »

Voor het onderhoud van mijn R1150RT ga ik tegenwoordig naar Bike Fit, de Loads 4 In Heerenveen, een kleine en geschikte motorzaak. De eigenaar Dhr Stoeten is een goede technicus die zijn vak verstaat. Waar je altijd terecht kunt voor goed advies en goede service. Hij heeft nu ook een webshop waar je onderdelen voor onze motoren kan bestellen tegen redelijke prijzen.
Een aanrader vind ik.
Tamme
Erteetje

Voor de laatste onderhoudsbeurt ben ik bij MOkam in Beek (L) geweest. De zaak maakt een elitaire indruk, maar maakte op mij een goede en betrouwbare indruk.

Luc
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

Ben zaterdag naar Rotterdam geweest om naar een R1200RT te kijken. Helaas konden we het niet eens worden over de inruil van mijn dame zodat er geen deal gemaakt kon worden.

De dealer was klein, netjes en zeer vriendelijk. Voor iedereen een aanrader. :D
Erteetje

Opahak schreef:Ben zaterdag naar Rotterdam geweest om naar een R1200RT te kijken. Helaas konden we het niet eens worden over de inruil van mijn dame zodat er geen deal gemaakt kon worden.

En om welke dealer gaat het??
Ik mag toch aannemen dat in een dorp als Rotterdam ( :D :D :D ) meerdere zaken liggen.

Luc
Opahak

Ongelezen bericht door Opahak »

Erteetje schreef:
Opahak schreef:Ben zaterdag naar Rotterdam geweest om naar een R1200RT te kijken. Helaas konden we het niet eens worden over de inruil van mijn dame zodat er geen deal gemaakt kon worden.

En om welke dealer gaat het??
Ik mag toch aannemen dat in een dorp als Rotterdam ( :D :D :D ) meerdere zaken liggen.

Luc

Nee, er is er maar 1, de dealert is Breeman BV te Rotterdam Zuid. Goede zaak!
spookje

Ongelezen bericht door spookje »

Deze week een Schubert C3 Fluor Geel besteld bij www.motowebshop.com
Ik kon hier op het forum nergens iets over ze vinden, was dus best wel spannend.

Ik had daar de helm 'gewoon' gezien voor 479 euro en deze al in mijn winkelmandje gelegd.
Toen ging ik nog even naar de aanbiedingen en daar stond ie ook voor 429 euro!
Heb hem toen maar via de aanbieding besteld.

Toch geleverd gekregen voor iets meer dan 445 euro (inclusief verzendkosten), dus 154 euro goedkoper dan bij de plaatselijke motorzaak.

Goede prijs, snelle levering. In 3 dagen was de helm binnen.
TIP: Kijk ook nog even bij de aanbiedingen... misschien is wat je zoekt daar nog goedkoper. ;)
_004 _004
Reddog

Ongelezen bericht door Reddog »

Ik heb mijn 1100RT in september gekocht met 3 maanden gekocht bij Motoport veldhoven, BJ 1996 en een hoge kmst van 132 duizend voor 4200. Niet echt een koopje maar wel als je ziet wat er allemaal aan gedaan is.
De afleverbeurt is namelijk een stuk uitgebreider geweest dan dan normaal, alle vloeistoffen en alle sluitage delen zijn vervangen en ook is hij opnieuw afgesteld.
Ook is het ook zo dat je in de garantieperiode zeer goed geholpen word, dit zonder een hoop tegengas.

Nu is het zelfs zo dat ze afgelopen week (dus 6 maanden later) ruim buiten de garantie een lekkage aan mijn versnellingsbak hebben opgelost waarbij ze meteen alle keeringen en een sensor aan hebben gepakt. Een kostenplaatje van 1100 euro maar omdat ik in de garantie periode heb aangegeven iets te ruiken en zij dit niet konden vinden hebben ze alles onder garantie gerepareerd _004 _004

Ik ben nooit zo geweest van het kopen bij een dealer maar als je de kosten gaat bekijken die je in garantie periode (ZOU) kunnen maken neem ik geen risico meer...
Maarten de Vries
Bijz: 2011 model. Bouwjaar 2010
Woonplaats of omgeving: Het Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maarten de Vries »

Reddog schreef:Ik heb mijn 1100RT in september gekocht met 3 maanden gekocht bij Motoport veldhoven, BJ 1996 en een hoge kmst van 132 duizend voor 4200. Niet echt een koopje maar wel als je ziet wat er allemaal aan gedaan is.
De afleverbeurt is namelijk een stuk uitgebreider geweest dan dan normaal, alle vloeistoffen en alle sluitage delen zijn vervangen en ook is hij opnieuw afgesteld.
Ook is het ook zo dat je in de garantieperiode zeer goed geholpen word, dit zonder een hoop tegengas.

Nu is het zelfs zo dat ze afgelopen week (dus 6 maanden later) ruim buiten de garantie een lekkage aan mijn versnellingsbak hebben opgelost waarbij ze meteen alle keeringen en een sensor aan hebben gepakt. Een kostenplaatje van 1100 euro maar omdat ik in de garantie periode heb aangegeven iets te ruiken en zij dit niet konden vinden hebben ze alles onder garantie gerepareerd _004 _004

Ik ben nooit zo geweest van het kopen bij een dealer maar als je de kosten gaat bekijken die je in garantie periode (ZOU) kunnen maken neem ik geen risico meer...
Een positief verhaal. leuk dat dit soort verhalen ook op het forum komen.

Gr Maarten
KaleFietsbel

Ongelezen bericht door KaleFietsbel »

De TS begon met vragen over Ruud de Jong.

Ik heb alleen via de mail contact gehad met Ruud de Jong.

Op zich prima reacties, zelfs ongevraagd met veel foto's, niets mis mee.

Ik haakte af toen hij een keuring door Erik van Lent per definitie niet toestond.

groet,

John
Eddy
Bijz: Ostgrau metallic mat
Woonplaats of omgeving: Doesburg

Ongelezen bericht door Eddy »

Motor gekocht bij Veerman in Almere buiten.
Dit is gewoon een handelaar en ik heb goede ervaringen hiermee.
Prijs ligt ver onder de dealer prijs en voor inruil kun je ook zeer goed terecht. Ik heb de motor zonder garantie gekocht en na een proefrit durfde ik dit wel aan. Heer Veerman heeft zelfs gezegd als er wat aan is dan mocht ik altijd weer terug komen en dan in alle redelijkheid onderdelen kunnen krijgen.
Ik ben zeer tevreden over de motor . Deze motor komt van motor Houtrust uit Den Haag.

Dus al met een goede ervaring met deze handelaar. _004
Grtz Eddy
Het leven is zo mooi daar kun je nog géén 1/2 uur dood voor zijn.
jaybmw
Bijz: z-technikscherm,wunderlich schakelpookverlenger.
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Brabant !

Ongelezen bericht door jaybmw »

Check eens op de site van Jensen Motoren in Nijmegen! Da's een leuke en eerlijke zaak !

[groet] , Jeroen.
kawasaki gpz 600 r ,2jaar
kawasaki zx6 r ,8 mnd
kawasaki zx7 r ,4jaar (totall los )
kawasaki zx9 r ,10jaar
bmw r1200 rt

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “R....RT kopen ja of nee?”