Na enige tijd geleden een afspraak te hebben gemaakt zou het vanmiddag gaan gebeuren, een proefrit op de zes cilinder,
Bij het maken van de afspraak vertelde men ons dat we wel twee uur mochten rond rijden , tijdens de introductie op de motorbeurs had ik al gezien dat er volgens mij een Zumo 660 navigatie in het dashboard kon worden geintegreert en dus had ik een vast een mooi route gemaakt op mijn Zumo 660.
Het weer was vanmiddag in ieder geval prima en na de nodige formaliteiten te hebben afgewikkeld konden we onderweg, eerst naar buiten naar de motor en wat uitleg en instellingen, helaas kon ik niet mijn eigen Zumo 660 gebruiken want dit bleek een BMW Garmin te zijn en een gewone Zumo werkte niet vanwege andere software en ook mochten we helaas maar 1 uurtje maar onderweg, dus moest ik op de gok wat rond rijden wat jammer was.
Na wat onwennig te zijn weg gereden was ik al snel gewend aan het turbine soepel lopen van de zes cilinder geweldig wat een geluid maakt die machine, maar er waren ook wat mindere dingen, Joke die achterop zat vond de buddy keihard en niet echt comfortabel misschien toch iets te veel verwend met de Corbin die we nu hebben.
Wat mij zelf tegen viel was de kleine en enkele schakelaar voor de richtingwijzers voor biede richting aanwijzers die ook nog eens erg ver van het handvat af zit omdat er ook nog een menu rotatie schijf tussen de schakelunit en het handvat zit, als je eenmaal gewend bent aan de grote dubbele schakelaars die we nu op onze RT hebben wil je na verloop van tijd niets anders meer.
Ook de berg ruimte in de kuip viel me erg tegen, twee kleine vakjes onderin de kuip.
Verder een prachtige machine en een hele leuke ervaring, maar voor ons voorlopig nog geen zes cilinder want ze hebben niet de juiste kleur of was er toch nog iets met de financien ?

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)