Hoi allemaal,
Dank je wel voor de reacties over mijn vader op het condoleance register, en de bloemen bij de crematie.
Als ik het register teruglees, wordt ik daar op dit moment nog steeds erg emotioneel van, maar het is fijn om te lezen dat veel meer mensen mijn vader hebben gekend als een positief ingesteld vriendelijk iemand.
Motorrijden was de laatste jaren zijn allergrootste hobby, en hij was dan ook helemaal gek van zijn RT. zoals sommigen misschien weten had hij hiervoor een andere motor, en ik had veel eerder al wel eens voorgesteld dat misschien maar eens naar een andere motor om moest kijken. (zelf rij ik een 1100GS) en ik stelde toen al de RT voor.
Nadat hij uiteindelijk een RT 2e hands gekocht heef, heeft ie nog regelmatig geroepen dat ie dat jaren eerder had moeten doen :) Behalve de motor zelf beviel hem de warme hechte groep van mensen eromheen erg goed. Met 'voormalig vreemdelingen' kunnen praten over iets wat iedereen met elkaar gemeen heeft. De liefde voor de motor, en dan ook nog eenzelfde :)
Ongetwijfelt lees ik hier nog wel vaker, of kom ik jullie IRL tegen. Op dit moment ben ik niet echt digitaal heel actief op zoiets als een forum.
Tnx!! Steffen
Bedankt voor de reacties en de bloemen
Moderator: RT_Patrick
Re: Bedankt voor de reacties en de bloemen
Beste Steffen,
Mocht je toch met de tijd meer actiever worden op een forum of wellicht de onze dan weet je dat je van harte welkom bent.
Inderdaad wij delen een passie die RT heet, met zorg voor elkaar maar ook vooral met elkaar.
Dan deel je een liefde, van het hebben van, met anderen.
Jouw vader was daar niet anders in, en daarom bestaat er ook een saamhorigheid voor en met elkaar zoals op dit forum.
De waardering van ons voor jouw vader na het bekend worden van zijn overlijden in reacties heeft je getroffen maar dus ook gesteund om dit verlies te dragen voor zover dit kan.
Sterkte en weet dat je voor de toekomst welkom bent op dit forum.
met vriendelijke groet,
RhanRT
Mocht je toch met de tijd meer actiever worden op een forum of wellicht de onze dan weet je dat je van harte welkom bent.
Inderdaad wij delen een passie die RT heet, met zorg voor elkaar maar ook vooral met elkaar.
Dan deel je een liefde, van het hebben van, met anderen.
Jouw vader was daar niet anders in, en daarom bestaat er ook een saamhorigheid voor en met elkaar zoals op dit forum.
De waardering van ons voor jouw vader na het bekend worden van zijn overlijden in reacties heeft je getroffen maar dus ook gesteund om dit verlies te dragen voor zover dit kan.
Sterkte en weet dat je voor de toekomst welkom bent op dit forum.
met vriendelijke groet,
RhanRT
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht