even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

pjoter

even voorstellen

Ongelezen bericht door pjoter »

Hallo, ik ben Pierre Kolsters, 46 jaar, van beroep werkplaatschef en sinds een week eigenaar van een BMW R1100RT uit 1999. in het verleden op diverse motoren gereden: Suzuki 600, Suzuki RF 900, Yamaha Virago, Honda cb 500, en als laatste een Honda Shadow VT 700. Nu was het weer tijd voor iets anders, en omdat ik de BMW R1100rt een mooie motor vind ben ik een tijdje aan het zoeken geweest naar deze motor. deze heb ik intussen gevonden in Belgie. Dinsdag 26 April moet ik naar de RDW om deze in te voeren.
Danny Eerdhuyzen

Re: even voorstellen

Ongelezen bericht door Danny Eerdhuyzen »

Welkom Pierre [welkom]
Het zijn zeker mooie motoren !
Je heb een zoek tocht achter de rug en je RT gevonden in België
Ik wens je veilige kilometers toe en geniet er van doe ik dagelijks van de -1100-
Wie weet komen we elkaar onderweg tegen _004

[groet] Danny
BertL
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen

Ongelezen bericht door BertL »

Pierre,
Van harte welkom op dit gezellige forum met je 1100RT. Veel veilige kilometers toegewenst!
GrTz
BertL
bmwrene
Type: R1200RT/LC
Bijz: Je voelt het pas als je het door hebt.
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Bladel

Ongelezen bericht door bmwrene »

Hoi Pierre Kolsters, welkom op dit leuke forum _004 waar je veel van kunt opsteken _004 en soms ook heel erg veel lachen :D want er worden soms dingen uitgekraamt _002 door de een en de ander en misschien doe ik het ook wel eens _001 als we maar kunnen lachen en veel leuke en veilige kilometers gewenst _004
Je hebt ook een PB.
Motorgroet BMWRené _004
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Pierre,

Van harte welkom op het enige echte BMW RT forum en gefeliciteerd met de aankoop van je -1100- . Met de -1100- zul je zeker een andere motorervaring gaan beleven dan met je voorgaande fietsen en ik ben benieuwd hoe deze ervaringen zijn.
Graag horen we meer van je.

[groet]
Jos
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”