Cruise Control later inbouwen

Bekabeling, zekeringen, accessoires en storingen.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Ruud1959

Cruise Control later inbouwen

Ongelezen bericht door Ruud1959 »

Hallo,

Is het mogelijk om op mijn R1200RT uit 2005 achteraf nog cruise control in te bouwen? Ik weet niet of de computer daar af fabriek al op voorbereid is.

[groet]
Ruud
Maarten1985

Re: Cruise Control later inbouwen

Ongelezen bericht door Maarten1985 »

Deze vraag heb ik mijn dealer gesteld voor mijn R1200RT uit 2006. Hij informeerde me dat dit niet mogelijk is tenzij je de kabelboom zou vervangen. Een optie is een gashendelblokkering. Dit is een soort van cruise control waarbij de gashendel in een bepaalde stand gehouden wordt. Dit wil wel zeggen dat als je berop gaat rijden de motor vertraagt (geeft geen extra gas bij) en als je bergaf gaat dat je gaat versnellen (motor houdt niet in/remt niet af).

Persoonlijk ga ik nog effe wachten. 1) Ik rij nog maar net en 2) ik probeer er momenteel een gewenning in te vinden, wat aardig lukt. :D
Baird
2024
2024
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Kijk eens op de site McCruise http://www.mccruise.com/BMW-Motorcycle- ... ntrol.html, ze zijn er wel voor de R1200GS. Er is een kabelboom voor de R1200RT. Ik heb destijds met hen gemailed met mijn vragen, ik zou dat ook doen en dan ons ook laten weten wat er uit komt! _004
Met vriendelijke motorgroet
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Ruud1959

Ongelezen bericht door Ruud1959 »

Bedankt beiden voor jullie adviezen. Ik heb het ook aan mijn dealer gevraagd en die gaat er ook verder mee.
Ook zal ik op de website kijken.

Groet
Ruud -1200-

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Elektrische Systemen”